Ik vroeg me af of meer van jullie last hebben van het volgende. Af en toe heb ik een pijnscheutje in mijn zij, dus niet waar het kindje zit. Het voelt dan echt alsof iemand met een speld in mijn zij prikt en is dan ook direct over. Het gebeurt echt zomaar, gewoon als ik zit en ik spring dan echt even omhoog van de schrik. Ik ben niet bang dat het slecht is, want ik heb het al weken af en toe en de pijn zit ook echt niet daar waar het kindje zit. Maar wat kan het zijn?
Hey, BLijf ook even meekijken, Ik heb dit soms ook. Net onder de ribben ( zij )....Ik schrik er ook regelmatig van, maar gaat ook gelijk weer over. Misschien de banden, die uitrekken. Als ik het niet vergeet, zal ik het morgen even navragen moet toch naar de vk voor controles. Grts
In je lichaam is op dit moment vanalles aan de gang; organen moeten plaatsmaken voor je baarmoeder, die ook steeds groter wordt. Daardoor voel je op andere plaatsen soms rare pijnscheuten of dingen die je niet eerder hebt gevoeld. Als ik dit soort dingen heb waarvan ik de oorzaak wil weten, schrijf ik ze altijd even op en neem het lijstje dan mee naar de vk. Zij heeft overal een verklaring voor en dat is goed voor de gemoedsrust.
Ik heb het even aan de vk gevraagt, het kan inderdaad de banden zijn die aan het rekken zijn. Niets om zorgen over te maken