leuke manier om aan collega's te vertellen

Discussion in 'Zwangerschap' started by PBA, Feb 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Hallo Allemaal,

Mijn werkgever heb ik enige tijd geleden ingelicht van mijn zwangerschap, hij was lichtelijk in shock maar pakte het verder goed op.

Nu is het zo dat ik s' morgens vroeg werk als ontbijt mederwerker. De rest van het team komt zo rond half 12 of later. Ik werk tot max half een. Dit betekend dat ik hun maar heel even zie of gewoon niet omdat ze later beginnen. Om deze reden vind ik het minder makkelijk om het iedereen te vertellen van mijn zwangerschap. Ik ben van plan om vrijdag middag tijdens hun eten langs te komen en "iets" mee te nemen om hhet daarmee kenbaar te maken. Maar ik ben een beetje inspiratieloos op dit moment. Heeft iemand enig idee wat ik mee kan nemen om het kenbaar te maken? Ik wil iets lekkers maken maar ben totaal geen keukenprinces. Het restaurant heeft een ster dus dat maakt de druk een klein beetje groter haha.

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik had 2 cake's geballen met over de lengte chocolade glazuur met daarop een baan roze en een baan blauwe muisjes! Voor mijn clienten had ik cupcake's gebakken, ook met chocolaglazuur en muisjes! Erg leuk opgepakt door iedereen!

3. kersje

kersje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,594
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had geboorteflikken meegenomen van de chocolatier. van die chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop. Mijn baas had ze neergezet en toen begon het gissen....

4. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    geboorte flikken, kan niks mee misgaan.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik had van die snoepmuizen voorzien van roze of blauwe stippen (met kant en klaar glazuur).

Succes!

6. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Waar heb je die snoepmuizen vandaan?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Bij de supermarkt uit die schepbakken. Denk ook wel dat sommige winkels ze in zakjes verkopen. :)

8. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Ik heb hele leuke chocolaadtjes gevonden per toeval. baby vormpjes. Als de hint nu niet duidelijk is haha.

Share This Page