Bakerpraatjes om de bevalling op gang te helpen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Luppy, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Gewoon uit melige nieuwsgierigheid: welke bakerpraatjes kennen jullie om de bevalling op te wekken?

Ik las net iets over de binnenkant van je enkel masseren, nooit van gehoord. Zijn er nog meer van zulke (on)'wijsheden'?

(PS: niet omdat ik de behoefte voel om de bevalling te starten hoor, ik ben nog niet helemaal klaar met zwanger zijn, dit is de laatste keer en deze bijzondere tijd hoeft van mij nog niet afgelopen te zijn).

2. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Je hebt er volgens mij best wel veel!

Het binnenste van een ananas eten, bitter lemon drinken of vrijen

3. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik was mijn tweelingzwangerschap met 37 weken meer dan zat, kon niets meer, constante pijn

Heb de dag voordat ik beviel
    1.veel gelopen
    2. Idd een voetmassage gehad

En wat denk je...'snacht om 1 uur begonnen mijn weeen....geen idee natuurlijk of dat daadwerkelijk geholpen heeft

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik lees ff mee. :)

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wondermiddel, ananas, bitter lemon. Sex,dansen, springen, trap lopen,menthol poeder of luuf op je buik smeren

Ik heb het allemaal gedaan en zat met 42 weken nog potdicht geen verweking niks. Zelfs het inleiden duurde 72uur haha

Mijn schoonzusje vroeg advies aan mij en toen zei ik menthol poeder of luuf op je buik smeren. Binnen 24 uur was ze bevallen.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh ja tepel stimulatie heb je ook nog. Buiten dat het wel lekker was haha deed ook dat niks

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Lees hier op t forum veel over frambozenbladthee/capsules

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ik heb vandaag de thee gehaald maar meer omdat het juist ontsluiting bevorderd en minder bloedverlies na de bevalling.
    Geen idee of het weeen opwekt,geloof het niets want ze raden het aan om te drinken vanaf 34wk.

9. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Met mijn 1e zwangerschap (bevallen met 32 weken) hadden we de avond voor de bevalling gesekst....... had echt een mega hoogtepunt (volgens mij de beste die ik ooit heb gehad, hahahaha) en binnen 24 uur waren de jongens er, wat toen natuurlijk echt niet de bedoeling was!!!!! Nu ben ik dan ook heel terughoudend met seks en als we het al hebben dan zorg ik er voor dat er geen hoogtepunt bij mij is............ (dat voelt gewoon niet goed!)

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier had ik van de week de ochtend nadat we gesekst hadden ineens heftige weeën. Helaas was het een "valse" start. De weeën stopten weer. Geen idee of het door de seks kwam, maar ik durf niet meer ;)

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Tja, van seks krijg ik wel flink harde buiken, al sinds het begin.

Deel Deze Pagina