Jezus, echt dit is zo erg... De buurvrouw van mijn moeder, 34 jaar, heeft een zoontje van 3 en nu een dochtertje van 3 maand, en tijdens de zwanegrschap voelde ze zich al raar, na de bevalling werd de baarmoeder niet klein enzo en werd ze onderzocht, kanker.. Het zat al overal in haar buik, ze is direkt geopereerd, 4,5 dagen na de bevalling! Baarmoeder, eierstokken, stuk lever, stuk nier, stuk darmen verwijderd en het zat ook aan de buikwand vastgekleefd. Eerste chemo begon, sloeg niet aan, 2de chemo, 3e chemo zijn ze niet eens mee begonnen hoorde ik maandag van mijn moeder en ze gaven haar nog 14 dagen tot 2 maand, afgelopen dinsdag nacht in ze al overleden... Dit is toch gewoon een nachtmerrie zo godsgruwelijk! Ben ff helemaal uit mijn doen, ik kende haar niet echt, maar zag haar wel altijd als ik bij mijn moeder kwam. echt ongelofelijk zo erg....
He getver... Het leven is zo oneerlijk! Geniet ervan zolang je hier mag zijn. Sterkte ook al kende je haar niet echt. Het blijft rot!
echt verschrikkelijk Het is ook zo'n vreselijke ziekte. Gelukkig heeft ze niet lang hoeven lijden. Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad. Ergens in de 80'er jaren. Alleen was dit pas na 6 maanden na de bevalling. Ze waren er bij haar nog op tijd bij.
idd net als guusje ook niet te bevatten at dat kan gebeuren. Het mooiste in je leven, geboorte van je kind gevolgd door je ergste nachtmerrie.
Ik lees dit soort verhalen liever niet, ik word er helemaal naar van. Ik weet dat het de realiteit is maar het is zooooo eng.... Verschrikkelijk!
Hier krijg ik het helemaal koud van. 2 kinderen zo zonder moeder en die vader die alleen achterblijft. Wat een toestand. kan me voorstellen dat je hier even helemaal naar van bent. heel veel sterkte. Piglet
Ook haar man, hij had al 3 kinderen uit een vorig huweljk die sweekends komen, en dan 2 kindjes, hoe moet hij het nu ineens alleen redden.... mijn moeder springt al weken bij maar dat schiet niet op...
Wat vreselijk....helaas heb ik een soort gelijk verhaal als eens eerder gehoord hier in de buurt. De moeder kreeg acute leukemie vlak na de geboorte van haar vierde kindje en overleed al vrij snel. Wat kan het leven toch vreselijk oneerlijk zijn.
Vreselijk.....Ik ben zelf mijn moeder verloren toen ik 6 was, en mijn broertje 2. Ik weet dus hoe moeilijk het zal worden voor die kindjes, en voor hun papa......
Hij zal dat straks toch alleen moeten doen. Mijn moeder heeft ook 3 jonge kinderen alleen op moeten voeden, na het overlijden van mijn vader. Ze moest werk zoeken( fulltime) zorgen dat wij opvang hadden en een extra voogd. Misschien kan je moeder vast hiermee helpen, zodat hij straks verder kan. Het is mogelijk,
Bah, wat een nieuws! Ikzelf ben mijn moeder verloren toen ik bijna 6 was en mijn zus was toen 11 jaar. Net als jou Haushinka. Het gemis blijft, maar het is wel mogelijk om door te gaan. Nou, veel sterkte ookal kende je haar niet echt.
Gadver krijg gelijk kippenvel en de tranen spingen in me ogen. Zojong en dan al zonder je moeder moeten lijkt me echt verschrikkelijk.