Wie heeft er ervaring met de Aero Sleeper???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Wij hebben hem inmiddels (toch) aangeschaft..........Inclusief de speciaal daarvoor bestemde matrashoes.
    We hebben lang zitten dubben of we het nou wel, of niet zouden doen. Tenslotte is het een nieuw product en deed voorheen iedereen het zonder. En ik denk dat als je de 'voorschriften' in acht neemt je zo zelf het risico van wiegendood tot een minimum kunt beperken.
    Maar toch...............tja.............we hebben 'm dus toch gekocht..........En vind dat toch een fijn idee....

Wat vinden jullie?!?!

2. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik heb er nog geen ervaring mee maar ik heb hem ook al wel gekocht samen met de hoeslakentjes.
    ik had er ook een goed gevoel bij.
    ik hoop dat onze kraamhulp er straks niet moeilijk over gaat doen.

gr. cindy

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb geen idee wat het is. Moet ik denken aan een aero bed???

4. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    AeroSleep®Plus

De AeroSleep®Plus is een oplegger die je op de matras en onder het hoeslaken legt. Hij bestaat uit 3 lagen: een ventilerende luchtlaag, een absorptielaag en een ondoorlaatbare kunststoflaag.
    De ventilerende laag zorgt voor voldoende luchtcirculatie. Zo kan de baby wanneer hij zich op buikje gerold heeft, ongehinderd blijven ademen en heeft hij minder last van transpiratie omdat deze laag voldoende warmte zal afvoeren. Onder de ventilerende laag bevindt zich een absorptielaag, die alle vocht meteen opneemt en dankzij de kunststoflaag blijft je matras steeds droog. De AeroSleep®Plus kan gewassen worden op 60°. Zo blijft de onderlegger steeds proper en huisstofmijtvrij, wat helpt om allergieën te voorkomen.
    Om een optimale werking van de onderlegger te bekomen, gebruik je hem best samen met een speciaal hoeslaken: de AeroSleep®Cover.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik was wel van plan dit aan te schaffen. Mijn 2e zoontje was als baby al zo een woelwater dat hij ondanks allerlei opgerolde en strategisch geplaatste luiers ed. toch op zn buik terecht kon komen en vond hem dus ook geregeld zo terug. Ik heb echt de hele tijd erg bang geweest dat ik hem op een keer dood zou vinden. Ik hoop dat dit ding me dus meer zekerheid zal geven dat mn toekomstige babietje netjes op zn zij blijft slapen.

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Wauw, als ik dit zo lees dan denk ook meteen: Die wil ik ook!!!!
    Ga effe op internet surfen!!!
    :D

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja ik heb hem al meer dan een jaar nu.
    Lars is een echte buikslaper en heeft heeeeel veel gespuugd in het begin.
    Omdat een hydrofielluier niet goed om het matrasje ging en Lars veel draaide was ik enorm blij met de aero-sleep.
    Ik heb nooit geen seconde de gedachte gehad dat hij mss gestikt was ofzo.
    Vooral nu hij weer snotverkouden is ben ik erg blij met dat ding. Hetr matras is nog superschoon!
    Van die lakentjes had ik nog niet gehoord. Die zullen wel wat dikker zijn denk ik. Als lars nu een goede tuk heeft gedaan staat de aerosleep op zijn voorhoofd en wang haha.

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    toch moet je altijd voorzichtig blijven en zoveel mogelijk proberen te zorgen dat de kleine gewoon niet op zijn / haar buik kan rollen want hoe mooi ze het ook voorspiegelen houd jij maar een dun zakdoekje voor je mond, zelfs jij als volwassene ademt dan niet echt lekker dus reken maar dat het ook voor een kleine zelfs met zo'n ding gevaarlijk blijft...

probeerde er nog wat over te vinden of het nou echt de kans op wiegedood tegengaat, maar kan er echt totaal niks over vinden...

dat vindt ik wel jammer want als het idd zo goed ding is als wat beweert wordt zou je toch verwachten dat het overal zou worden aangeprezen???

succes :D

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    OH ik dacht dat t om dat ding ging waarmee je hem dus ...of haar (moet er nog aan wennen dat t ook n meisie kan zijn ! :p) op zn zij houd..
    Deze dus:
    DIE wil ik dus gaan kopen!

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    die dingen ken ik wel ja, dat is in principe hetzelfde idee als de kleine een handdoek in zijn rug leggen (voor de buik)....wij legden ook altijd zo'n ding in het bedje zodat de kleine zich niet op de buik of rug kon laten glijden....

van wat ik begreep is zo'n earosleep iets wat je op je matras legt dat wanneer de kleine zich op de buik zou draaien met het gezicht naar beneden door kan ademen????

vandaar dat ik ook zei houd zelf maar eens een goedkoop (dus dun) papieren zakdoekje voor je mond als volwassene... ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat ding wat jij nou laat zien, zo'n ding wil ik bij een volgende wel gaan kopen dan heb ik ook dat geëtter niet meer met handdoekjes cq thermosflessen... ;) (mits we nog een 3e mogen krijgen dan he)

12. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Dat kussen wat ze op hun zij houd heb ik ook gekocht omdat azra's hoofd begon af te platten door het liggen op haar rug.
    Maar eerlijk waar, ze kon zich gewoon op haar rug draaien.
    Ze wurmde zichzelf naar boven en ging op haar rug liggen.
    Hij is opzich niet duur maar het werkt in mijn ogen niet echt.

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als het tzt (als we een 3e mogen krijgen) niet blijkt te werken, ga ik gewoon weer over op de oude goedkope manier...handdoekje rollen.. ;)

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmmz daar gaat mn hoop :p
    Dat deed mn jongste dus ook altijd met de handdoek methode :(
    Nouja ik koop hem toch, t ziet er iig betrouwbaarder uit dan die handdoek...
    Merk ik vanzelf of hij bij mij wel werkt.

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haha ik denk wat is dat toch voor speciaal ding..
    Ik had dat ding dus ook gekocht..
    maar het heeft geen speciale blabla lagen...maar wel hetzelfde systeem!

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oops verkeerd begrepen ik heb dus dat ding dat het kindje op zijn zij houdt. Ik dacht dat dat zo speciaal was. Ik wou al zeggen...100 euro voor zo'n stom ding hehe heb er nog geen 3 euro voor betaald :D

17. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Die zij-slaper gebruiken wij ook voor Milan, omdat hij een iets afgeplat hoofdje heeft. Inderdaad, af en toe kom ik boven en ligt hij er gewoon op z'n rug tussen, maar het meerendeel ligt hij op z'n zij. En ik zie zeker effect, z'n hoofdje is nog nauwelijks afgeplat!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo'n zij slaper lijkt me wel handig heeft zo'n ding nog een speciale naam of niet?? en wat kost zoiets??

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik vroeg er vorige keer naar bij de prenatal en die vertelde me dat die zijslapers uit de handel waren gehaald omdat mensen ze te lang gebruikte en die kinderen heel raar gingen liggen en omdat ze zich willen omdraaien als ze ouder zijn liggen ze op zo'n blokje dus niet goed voor de rug,ze zei dat je ze maar tot 6 maanden ofzo kan gebruiken en mensen doen dat dus veel langer dus daarom verkopen ze ze niet meer bij prenatal.

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Wij hebben een aerosleep-matrasje besteld bij de kinderkamer. Een vriendin van mij was daar heel positief over, dus we hebben het ook maar gedaan.

Aan die zijslaper waren we ook aan het denken. Nu ik dit lees moeten we toch nog maar eens goed overwegen of we het wel of niet aanschaffen. Ik vond het persoonlijk wel een veilig idee ...

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina