Wie heeft er ervaring met de Aero Sleeper???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Wij hebben hem inmiddels (toch) aangeschaft..........Inclusief de speciaal daarvoor bestemde matrashoes.
    We hebben lang zitten dubben of we het nou wel, of niet zouden doen. Tenslotte is het een nieuw product en deed voorheen iedereen het zonder. En ik denk dat als je de 'voorschriften' in acht neemt je zo zelf het risico van wiegendood tot een minimum kunt beperken.
    Maar toch...............tja.............we hebben 'm dus toch gekocht..........En vind dat toch een fijn idee....

Wat vinden jullie?!?!

2. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik heb er nog geen ervaring mee maar ik heb hem ook al wel gekocht samen met de hoeslakentjes.
    ik had er ook een goed gevoel bij.
    ik hoop dat onze kraamhulp er straks niet moeilijk over gaat doen.

gr. cindy

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb geen idee wat het is. Moet ik denken aan een aero bed???

4. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    AeroSleep®Plus

De AeroSleep®Plus is een oplegger die je op de matras en onder het hoeslaken legt. Hij bestaat uit 3 lagen: een ventilerende luchtlaag, een absorptielaag en een ondoorlaatbare kunststoflaag.
    De ventilerende laag zorgt voor voldoende luchtcirculatie. Zo kan de baby wanneer hij zich op buikje gerold heeft, ongehinderd blijven ademen en heeft hij minder last van transpiratie omdat deze laag voldoende warmte zal afvoeren. Onder de ventilerende laag bevindt zich een absorptielaag, die alle vocht meteen opneemt en dankzij de kunststoflaag blijft je matras steeds droog. De AeroSleep®Plus kan gewassen worden op 60°. Zo blijft de onderlegger steeds proper en huisstofmijtvrij, wat helpt om allergieën te voorkomen.