msn

Discussie in 'De lounge' gestart door jess37, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess37

jess37 Lid

3 jan 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik zit met iets... heb iemand leren kennen waar het ontzettend goed mee klikt en we hebben soms hele gesprekken per telefoon en msn tot diep in de nacht. We sms-en elkaar de hele dag door en het voelt gewoon idd erg goed. Maar toen ik vorige week zijn profiel van msn messenger bekeek en zijn update's uit sociale netwerken bekeek, bleek dat hij de afgelopen maand bijna 30 vrouwen/meiden had toegevoegd... Ik dacht ????? Hij wou serieus met mij verder en was alleen met mij bezig... nou die uitspraken geloof ik nu dus niet meer. Ik heb hem ermee geconfronteerd. Ik zei,... wat is dit? Waarop hij schrok en antwoordde dat het echt niet meiden waren die hij heeft toegevoegd. Hij zei het klopt niet die msn en laat het me uitleggen. Hij blijft bij zijn standpunt en zegt dat hij nooit op msn zit, behalve met mij en maar 10 vrienden erin heeft staan. Maar als ik zijn profiel bekijk, heeft hij meer dan 30 meiden als vrienden. Er staat zelfs geen enkele man tussen :( Mijn vertrouwen is dus helemaal weg he??? Hij blijft volhouden dat het dan vast meiden zijn die hem toegevoegd hebben. Maar dan moet hij dat toch accepteren? En er staat toch echt van : ... is vrienden geworden met... op die en die datum. Zelfs ik sta ertussen wanneer ik hem heb toegevoegd en dat klopt als een bus. Dus tja... ben enorm in de war. Hij doet nu niets anders dan contact met me zoeken en me sms-en dat hij echt nog nooit zo blij met iemand is geweest met iemand als mij en dat hij echt te vertrouwen is. Nooit mij pijn zou willen doen en dat ik voor hem echt als de liefde van zijn leven voel. Ik ben zelfs zwanger van mijn ex en hij gaat gewoon voor me! Dat vond ik zo ontzettend lief en vooral bijzonder. Ik bedoel, wie valt er nu voor een zwangere vrouw? Is het nu raar dat ik hem niet meer vertrouw?? En kan het idd zo zijn dat zijn update's niet kloppen? Eerlijk gezegd, heb ik er een hard hoofd in. Maar nu doet hij zoveel moeite om de liefde terug te winnen en gaat zover daarin dat ik gewoon idd twijfel of ik nu gek ben? Maar de andere kant van mijn gevoel zegt, Nee dit klopt niet. Tuurlijk kloppen die update's wel... nog nooit gehoord dat het niet klopt. Kan er ook niets over terug vinden op internet, dat het wel eens niet klopt. Mijn vertrouwen is totaal verdwenen. We hebben wel weer voorzichtig contact, want mijn gevoel voor hem is er nog wel uiteraard, maar ben ik nu blind van liefde en geloof ik hem te snel? Ik wil niet in een val lopen. Het zit me totaal niet lekker. Wie kan me hierin een antwoord geven? Wat zegt jullie gevoel over dit verhaal? Liegt hij? Is het een player? Wat moet hij met een zwangere vrouw? Is zijn liefde oprecht? Waarom zou hij me pijn willen doen? Meent hij dit echt en klopt die msn idd niet? Ben radeloos hierin, hoor echt heel heel heel graag wat jullie ervan denken. Dankjewel alvast.
    :)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kort en simpel: weg met die vent!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn gevoel: hij is niet eerlijk/te vertrouwen! Dat hij contact heeft met andere vrouwen, oke, moet kunnen toch? maar dat hij erom liegt dat hij ze niet heeft toegevoegd maakt het voor mij verdacht. Hij moet (lijkt mij) uitnodigingen accepteren voordat het openbaar komt te staan dat ze vrienden zijn (geworden).
    Meid, ik gun je een partner, maar ik denk niet dat deze man het is voor jou!

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    dikke doei met die gozerrr!

Niet leuk om te horen... maar echt.. het is zo!

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    trap er niet in

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd trap er niet in. Het klopt niet dat hij hier over liegt! Hoe lastig het ook is.... Ik zou hem vragen waarom hij er over liegt en er zeker niet mee verder gaan. Als hij hier al over liegt.... Waarover dan nog meer?!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he meid wat een rot situatie!
    ik kan me niet voorstellen dat het niet klopt eerlijk gezegd.
    ik weet eigelijk niet hoe het bij msn gaat heb het wel maar gebruik het nooit dus heb die updates nog nooit gezien.
    maar bij facebook bijvoorbeeld komt er pas als je iemand accepteerd te staan dat je vrienden bent geworden en niet als iemand je uitnodigd en je doet er niks mee.
    ik zou er mee kappen als ik jouw was, hoe moeilijk het ook is.
    beter nu dan als je er helemaal inzit.

dikke knuffel meid!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat is echt een leugen, dat hij ze niet zelf toegevoegd heeft. Dat is onmogelijk.

Ken je hem wel real life ? Want dat kan ik niet zo goed uit je verhaal halen... maar omdat hij zegt dat je als de liefde van zn leven voelt, denk ik dat je hem wel real life kent .. ?

Vreemd om te liegen over netwerken.. ik sluit me aan bij m'n voorgangers, maar snap dat het moeilijk is.. alleen misschien.. hoe langer je contact houdt .. hoe moeilijker het is om uiteindelijk los te laten als je achter nog meer dingen komt..

9. Dana

Dana Niet meer actief

ik kan maar 1 ding zeggen, laat geen misbruik van je maken in je kwetsbare positie, sommigen zijn zo gehaaid om langzaam vertrouwen te winnen en je dan te misbruiken/kaal te plukken/etc.

weg ermee!

10. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Hier zou je geen energie in moeten steken.
    Je bent zwanger en je kunt je energie wel beter gebruiken!
    Zeker met het oog op je kleine die eraan komt,stabiliteit is heel belangrijk voor een kind. Je kind gaat nog altijd voor een eventuele partner!

11. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou 1 ding weet je in ieder geval zeker en dat is dat hij liegt tegen je over de msn en socialmedia vrienden want die moet je zelf accepteren anders komen ze echt niet op je msn of social media!
    en nu moet je bedenken of hij over de rest ook tegen je heeft gelogen of niet, is gewoon wel raar dat hij blijft volhouden dat hij ze niet heeft toegevoegd want dat is een feit dat hij dat wel heeft gedaan , maar mischien is hij wel erg gek op je en is hij bang dat als hij zegt dat hij zoveel vrouwen heeft toegevoegd je op hem afknapt, lijkt me zeer verstandig om een goed gesprek met hem te voeren en als hij blijft ontkennen dan zou ik er toch echt mee kappen want wie weet wat voor leugens hij nog meer heeft!
    heel veel succes met je keuze en een fijne zwangerschaps !

12. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat wou ik ook al vragen.
    heb je hem uberhaupt wel eens ontmoet? of alleen nog via tel/sms/msn?

13. jess37

jess37 Lid

3 jan 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden... het klinkt hard, maar zelf heb ik natuurlijk donders goed in de gaten dat het niet waar is wat hij zegt. Dat hij toch zo blijft volhouden... ik ga nog een keer proberen heel goed met hem te praten, want wil gewoon eerlijkheid, zo niet dan weg ermee. We hebben elkaar een aantal keren ontmoet en ik weet ook zeker dat hij erg gek op mij is. Maar als het nu al spaak loopt hiermee... dan weet ik niet hoe de toekomst eruit zal zien... Tuurlijk heb ik gevoelens voor hem en die zullen niet zomaar 123 weg zijn, maar ik moet toch echt naar mijn verstand luisteren. Maar wat ik echt maar dan ook echt raar vind... is het feit dat hij valt op een zwangere vrouw die bijna is uitgerekend

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan je alleen maar zeggen: kappen met die vent!
    Toen ik een poosje vrijgezel was na mijn scheiding heb ik ook van die idioten op msn gehad! Ze proberen je van alles voor te liegen,maar die updates op msn zeggen genoeg! Hij heeft die vrouwen of uitgenodigd of geaccepteerd.Hij heeft hun dus ook allemaal in zijn contacten staan op msn! Kijk uit met dit soort mannen.Ze maken je argwanend en wantrouwend!..Het heeft bij mij ook lang geduurd voor ik mijn vertrouwen terug kreeg.Gelukkig heb ik nu een hele lieve man die mijn zelfvertrouwen weer helemaal teruggebracht hebt!
    Sterkte ermee meid.Laat je niet voorliegen!

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Als ik je verhaal zo lees, zegt mijn gevoel dat je uit moet kijken.
    Dit soort mannen kunnen je helemaal gek maken en je overal in laten trappen. Kijk uit meid!

Wat ik me afvraag, hoe kom je aan dat soort mannen via msn?
    Hoe kunnen zij jou vinden?
    Want zoals ik van Hoop42 begrijp weten hun dat je vrijgezel bent en kunnen ze jou msnadres vinden, hoe kan dat?
    Ik ben niet zo thuis op de pc, dus vandaar dat ik me dit afvraag?

16. jess37

jess37 Lid

3 jan 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb op mijn msn alleen familie en vrienden. Ik ben met hem in contact gekomen via een collega van mijn werk. Zo hebben we elkaars gegevens dus ook uitgewisseld... Mijn collega blijft overigens beweren dat het echt een goede jongen is...

17. angie23

angie23 Niet meer actief

Dit is echt geen zuivere koffie!!;)
    Als jou gevoel al zegt dat het niet goed zit, meteen kappen met die vent..

Je gevoel zegt zoveel meer, geloof me.

18. angie23

angie23 Niet meer actief

Maar denk je echt dat hij nu wel eerlijk zou zijn? Als hij al niet eerlijk is over zijn msn updates... Hij zal je weer een mooi verhaal vertellen, ben ik bang..

19. jess37

jess37 Lid

3 jan 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou let op dames... hij geeft nu toe dat hij idd die meiden heeft toegevoegd. Maar dat hij sinds hij mij kent daar een aantal van heeft verwijderd. En nu na dit voorval alles heeft verwijderd. Wou eerlijkheidheid.... en hij gaf toe. Maar dat ik echt alles voor hem was en hij met mij graag verder wil en daar alles voor over heeft. Pff vind het nog steeds moeilijk, ook al geeft hij toe !

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    waarom komt me dit zo bekend voor...ik was er gisteren met een vriendin over aan het msnen die exact hetzelfde meemaakt maar dan ook exact

Deel Deze Pagina