wanneer in een buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by peetjuh23, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Wij gaan aanstaand weekend (paasweekend) 5 dagen naar center parcs en nu was mijn vraag of demi in een inklapbare buggy mag.
    Wij hebben wel een redelijke kofferbak in de auto maar als ik mijn wandelwagen mee wil nemen dan is de kofferbak bijna vol en er moeten nog meer spullen mee zoals kleding en boodschappen, campingbedje en demi haar matras want ik laat haar niet 5 dagen op zo'n dun matrasje slapen. Nu heb ik een buggy gekregen van topmark met een 4 punts gordel. Zou ik deze mee kunnen nemen ipv de wandelwagen? We hoeven maar kleine stukjes met de buggy omdat we een huisje hebben vlakbij het centrum in centerparks.

Liefs

2. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ja joh. Tuurlijk mag dat.
    Koen zat voor het eerst in een buggy toen hij 6 maanden was. Dat was ook een buggy met verschillende standen waarvan 1 stand waarin ie helemaal kon liggen.

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ja ze kan wel heel goed zelf zitten. maar deze buggy kan niet helemaal plat is dat erg?

4. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Nee, dat denk ik niet hoor. Als ze nu nog kleiner was dan zou het misschien vervelender zijn maar denk dat er al genoeg een buggy gebruiken bij 9 maanden.

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ok dat scheelt alweer haha.. ben blij dat ik niet mijn mega wandelwagen mee hoef te slepen. Is zo'n onhandig ding.
    Bedankt voor je snelle antwoord

liefs

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    je kan ook een babybedje reserveren bij center parcs, dat scheelt weer ruimte in de kofferbak :D

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Volgens mij moet dat wel kunnen hoor. Gewoon de buggy in de ligstand zetten, kan ze lekker liggen en het is toch maar voor kleine stukjes. Ik zou wel een lekkere warme wagenzak of deken meenemen ;) .

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    Tuurlijk kan dat ze is al 9 maanden
    mijn oudste zit ook vaak in een wandelwagen ipv liggen dus zitten in een buggy kan toch ook

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik sprak van de week iemand die bij CP werkt en in die babybedjes liggen dekbedden. Dus houd daar wel rekening mee

10. mamamaaike

mamamaaike Actief lid

Jan 18, 2008
    153
    0
    0
    Joh, ze is al 9 maanden toch? Dan hoeft ie echt niet meer in de ligstand te kunnen volgens mij. Zelfs al zou ze een keer een klein dutje doen in de wandelwagen, dan kan dat ook best half liggend voor een keer. Doen ze in de auto toch ook? (bij ons tenminste wel)
    Fijn weekend! En wat een zooi je niet allemaal meesleept voor zo'n kleintje hè

11. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

wij zijn begin februari naar cp hoch sauerland geweest
    en wij hadden voor Tim ook een babybedje maar daar zat een dikke matras in hoor.
    alleen zelf dekentje meenemen.

maar je vroeg of de kleine in een wandelwagen kan.
    dat moet wel gaan hoor want Arend was 5 maanden toen hij in de wandelwagen kwam

12. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

Jan 2, 2008
    239
    0
    0
    Jeetje je kind is 9 maanden, die van ons zit al vanaf 6 maanden in de buggy, en ja ook in 1 die niet helemaal plat kan (toen nog, nu hebben we een andere) niets geen problemen hoor. Je laat haar er toch geen hele dag in zitten?

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    bedankt voor alle antwoorden het is nu allemaal geregeld en ik neem lekker de buggy mee.. En een voetenzak! dat vond ik een goeie tip want die was ik zeker vergeten.

liefs

Share This Page