ik ben aan het overwegen of ik een bakerzak wil aanschaffen (gebruik nu een swaddle me, maar omdat bij inbakeren vanaf 4 maanden word geadviseerd om dit af te bouwen dacht ik aan de bakerzak, ik neem aan dat je de bakerzak langer mag gebruiken dan 4mnd?) welke maat bakerzak is het beste? mn zoontje heeft nu maat 62-68 van de kleertjes van de hema. de mini bakerzak zou tot maatje 68 zijn, de maxi vanaf maatje 68... wie heeft ervaring met de bakerzak, vallen ze groot of klein? (de maten van de swaddle me vind ik niet kloppen, we hebben er een die tot 6 maanden zou moeten zijn, maar mn zoontje past er vanaf 2,5 maand al niet meer goed in qua lengte, en hij was notabene 3 weken te vroeg en echt heel klein bij zn geboorte...! dus nu ga ik hier eerst maar eens rondvragen voordat ikw eer een verkeerde maat heb )
hai, Je zit denk ik precies in een lastige maat. Onze dochter heeft nu maat 68 (met de meeste kleren, ook nog wel eens 62) en ik heb de bakerzak maxi net twee weken. De mini wordt denk ik al vrij klein. Het enige waar ik mee zat, is dat het hoofdgat een beetje ruim was, maar nu na twee weken past ze echt alleen de maxi nog. De maten vind ik wel kloppen succes Bianca
wij hebben sinsds 2 weken de bakerzak en ik heb meteen de maxi genomen. Mijn kds groeien erg hard weet ik uit ervaring. Niels is nu 56 cm maar ik heb het gat van het hoofd ingenomen. Dus aan beide kanten smaller gemaakt. nu ligt hij er lekker in en kan niet naar beneden zakken en ik kan lang met de zak doen.
dan denk ik dat ik maar hetzelfde ga doen als dat jij doet inky, toch de maxi en die dan iets innemen.
Hallo, ik zou de maxi nemen. Mijn zoon is nu ook 4 maand en is bijna uit de mini gegroeid. Hij heeft nu ook net maat 68. De maten kloppen dus wel.