Hey ladies, Ik ben stilaan aan het zoeken naar enkele ideeën om op huwelijksreis te gaan... We zouden beiden echt een droomomgeving willen zoals dit: echt droomvakantie dus... misschien mini privezwembad en dergelijke... hebben jullie enkele tips?
Op het reisburo heb je hele mooie gidsen met speciale bestemmingen. Welke ik heel gaaf vindt; Nexus Resort, Kota Kinabalu, Maleisie.
Ja nee vl heeft beetje vliegangst dus langer dan 5u ga k hem ni in vliegtuig laten zitten... tegen dan wordt ik gek dnek ik :-D
Zo iets Paradise Island Villas - Eliza was here - beleef een unieke vakantie met verblijf in bijzondere hotels, appartementen en villa's
Met vijf uurtjes vliegen kom je idd niet op de echte tropische paradijsjes.... Anders zou ik zeker Fiji of Tahiti aanraden! Of Azië, daar barst het van de mooie eilanden en lekker eten ook nog!
ze hebben er nog veel meer via de zoekfunctie even villa aanzetten en je vind er zo 1 met prive zwembad...wij zaten afgelopen zomer in Ellotis villas op kreta was ook geweldig en zeker huwelijksreis waardig vind ik
Bali? Daar super mooie prive cottages met eventueel een butler wij hadden prive zwembad en buiten douche.. was zooo mooi
Ik wilde ook Bali zeggen! Totdat ik de 'beperking' van 5 uur vliegen las... Eliza was here heeft wel echt leuke dingen!
Ik zou juist niet voor Bali gaan voor mijn huwelijksreis. Ik zou gaan voor Seychellen of Frans Polynesië! Beide niet geweest hoor, maar dat lijkt me toch wel erg mooi. Bali is ook mooi en heel leuk, maar denk dat er echt heel veel mooiere plekjes zijn!
Ow trouwens, bij Neckermann (geloof ik, of anders Arke) kan je echt heel mooie hotels vinden voor bijvoorbeeld Griekenland. Super mooi, luxe, en met privé-zwembad. Dit zijn uiteraard 'dure' vakanties vergeleken met de 'nomale' vakanties. Maar voor 1.000,- per week pp heb je echt al een mooi hotel en binnen 5 uur vliegen! Ik mag niet meer boeken, gaan al te vaak weg, maar vind het erg leuk om vakanties te bekijken: Hier eentje voor net geen 1.300,- per week pp.. Dit is dan de duurste 'kamer' binnen deze accomodatie. Dus met tuin en privé-zwembad! Prijzen Lindian Village (Hotel), Griekenland met Arke.nl