Hallo dames, Hopelijk kan iemand van jullie me helpen. Ik heb een Babboe Big gekocht en deze komt vrijdag. Nu wil ik graag de bak laten bestickeren. Ik wil graag iets met rode ruitjes en blauwe ruitjes. Het idee als op de foto.... Heb al rode ruitjes kussens voor in de bak. Nu kan ik op bakplakkers.nl wel enkel de rode ruitjes kiezen maar ik wil ook graag blauw etc. erbij. Nu heb ik gegoogled en vind ik super leuk servies en tafelkleden met het motief maar niet enkel een foto van het motief. De bedoeling is namelijk het motief te uploaden en zo mijn bakfiets te personaliseren. Maar ik kan moeilijk een theepot uploaden Wie heeft er een idee of heeft er ergens een foto met een soortgelijk motief. Ik hoop dat jullie dit warrige verhaal een beetje snappen Groetjes!
Ik heb zelf ook een babboe big en wilde hem beplakken. Ik heb via een site van plakplastic een rol besteld met een supergaaf motiefje. Daar kon ik een volledige plaat vd bakfiets opleggen x 4. Dus zonder naden geplakt. Was 12,50 kwijt voor die rol. De stickers bestellen/laten maken is volgens mij veel duurder. Ik zou dus kijken voor rollen plakplastic in het motief wat je zoekt. Succes!
Ja hoor, ik heb hem nu al 2 jaar. Hij staat wel binnen s'nachts, maar ik fiets ook wel door de regen. Gebeurd niets mee. Ik zal morgen ff foto plaatsen
Plakfolie bestellen? Vandaag bestellen = morgen in huis! | Plakfolie webshop staat hier niets tussen. Hebben ze ook ruitjes enzo, en oudhollandse afbeeldingen etc.
Die site heb ik gezien maar hebben ze alleen ruitjes in één kleur. Ja, erg nieuwsgierig naar je foto!!
Klopt, maar je zou bijvoorbeeld 2 verschillende kleuren kunnen nemen. Je kunt dat tegen elkaar aanplakken lijkt me. Volgens mij wil dat prima Eventueel masking tape gebruiken (heet dat zo?)
Noordwand Bluuming Affairs | 2 | www.behangwereld.nl Zit hier niet iets tussen...?! Dit soort behang kun je natuurlijk ook gewoon als motief gebruiken
En dan desnoods even knippen en tegen elkaar plakken in een bestandje en dan heb je meerdere motiefjes bij elkaar....
Leuk..!! Wel zou ik persoonlijk de rode ruit iets meer inzoomen zodat deze gelijk loopt met de blauwe... maar goed dat is mijn mening... misschien vindt je het zo ook wel erg leuk....