Vroeg ik mij af. Ik zit soms eind van de avond pas aan m'n 2e glas drinken van de dag. Moet er echt op letten maar vergeet het gewoon. Hoe zit dat bij jullie? gewoon in het algemeen, niet alleen water maar bijvoorbeeld ook limonade, cola etc.
Ik was altijd een superslechte drinker, maar ik ben nu op dieet dus ik MOET van mezelf elke dag 2 liter drinken.. Heb zo'n 2L fles van Spa gekocht en die moet gewoon aan t einde van de dag leeg zijn! Maar ik voel me wel betrapt nu.. De fles staat naast me en raad eens wat?! NOG GEEN SLOK OP! Ik ga maar gauw beginnen hihi..
Sinds ik bijna geen cola light meer mag drinken gaat het een heel stuk moeizamer om voldoende vocht binnen te krijgen. Ik zit nu krap aan de 1,5 liter aan slimpie/ranja en koffie.
Heel slecht van me, maar eigenlijk haal ik de 2 liter nooit. Behalve als het 30 graden is en ik moet werken op de 6e verdieping onder een plat dak, wat erg warm is!!:x
Ik drink veel thee en limonade, in de zomer wel elke dag water. Als ik wegga heb ik wel altijd een flesje water bij.
Ja haal zeker 2 liter. Maar meer in thee en slimpie. Water krijg niet zoveel weg. Meestal half litertje per dag water
zo'n vier glazen water icm medicatie die ik moet slikken en dan nog 4 koppen koffie, paar glazen thee en een beker melk en 's avonds wat fris. Moet echt niet minder drinken want dan liggen mijn darmen ( door medicatie) nog meer dwars
Ik ben ook een slechte drinker ik wil zo graag 1,5 tot 2 halen (ze zeggen zelfs 3L voor zwangeren ) maar red per dag mss krap de 1.. vaak niet eens! Pas als mijn lichaam me waarschuwt (bijv beginnende blaasontsteking of hoofdpijn) ga ik meer drinken haha. Slecht he
Ik dronk altijd heel weinig maar als ik iets dronk was het wel 9/10 x water. Sinds ik groene ijsthee drink van lipton krijg ik veel meer binnen maar haal max. 1l per dag. Nog veel te weinig.
Ik wel Drink alleen maar water, groene thee en 1 latte elke dag En af toe wat cranberry sap, bijna vergeten