Goed. Nav mijn andere topic: "Show de inhoud van je koelkast" op verzoek ook: "Show je voorraadkast!" Dus wie begint er? Ik moet nog even foto's gaan maken zo!
haha nou ben benieuwd...mischien als ik zin heb om er de bezem door te halen krijgen jullie een foto, anders niet hoor...
whahaha, als ik opgeruimd heb, maar ik kan je alvast vertellen, die staat net zo vol als de koelkast.
als jullie kunnen wachten tot na de zomervakantie, dan heb ik ook een voorraadkast. ( die dan vast nog eventjes erg netjes is, amar hoelang hé.)
wel gelijk met een sopje erbij dan, als we toch bezig zijn dames. *gniffel gniffel....handig geen voorraadkast hebben. kan ej andere aan het werk zetten.*
oh ja die heb je ook nog...keukenkastjes... nou die ziet er dus ook niet uit, wij hebben echt een klein keukentje en alles zit op en in elkaar gepropt. maar daar komt half september verandering in, dan gaan we verbouwen..
Bekijk bijlage 155358 Schoonmaakmiddelen. (Let niet op HOE het erin staat, niet erg netjes, en het is natuurlijk ook niet echt een voorraadkast, maar een keukenkastje)
aaah...een lotgenoot. misschien een topic openen voor als we het niet meer zien zitten. ( alleen beginnen wij 8 juli met verhuizen ik ga dus echt niet in die bende blijven zitten met de kids) en dan kan mijn vriend los gaan. plafonds eruit 4 stuks op elkaar weten we inmiddels, keuken eruit, vloer eruit, steenstrips eruit, muren glad zien te krijgen. 2 muurtjes metselen, doorgang naar de keuken maken en dan moet er weer wat in natuurlijk. de deadline is 7 weken,dan moet iedereen weer naar school.
Zo netjes is het niet hoor. Toevallig laatst nog alle keukenkastjes uitgesopt en anders ingepakt. Maar die voorraadkast met die wit/zwart geblokte plankjes, die heb ik lang geleden voor het laatst gesopt en uitgezocht.