Wie heeft hier ervaring mee.. Lees mee op Facebook en zie hier (natuurlijk) allemaal super resultaten.. Ben wel benieuwd of het ook echt wat is voordat ik zoveel geld ervoor uit ga geven. Ik heb echt een stok achter de deur nodig, anders verval ik al weer snel in me niks doen en veel ongezond eten...
Denk dat je beter begeleiding bij een sportschool kan zoeken dan PBP. Een online coach heb je ten eerste weinig aan, het kost behoorlijk veel en als je blessure's hebt, heb je dikke pech. Een vriendin van mij kreeg met PBP een schouder blessure (wat je krijgt zonder begeleiding), van de dokter en fysio mocht ze bepaalde oefeningen niet meer doen, maar PBP was niet van plan om haar schema daarvoor aan te passen, dat moest ze zelf maar uitzoeken.. Ook werkt de app heel slecht, waardoor je bepaalde dingen mist.. Mijn vriendin is er ook mee gestopt, was echt zonde van dat geld! Inmiddels heeft ze via de sportschool een schema gevolgd en krijgt nu voldoende begeleiding. Heb sowieso begrepen dat er veel blessures ontstaan door die online coaches. Zou nog even zoeken naar negatieve ervaringen en heel kritisch naar kijken!
Hoi! Wil je dat met een soort online coach gaan doen? Dan raad ik het zeker af. Je kan hierdoor erg snel geblesseerd raken omdat niemand je houdingen corrigeert. Vaak hebben ze bij de beter (en natuurlijk ook duurdere) sportscholen een personal trainer. Hij of zij kan ook met jou een plan opstellen
Mij leek het wel makkelijk een online-coach.. Dit omdat ik thuis wil sporten en niet in de sportschool.... Ook sprak mij het wel aan omdat voeding een belangerijke rol bij hun speelt.. Ga er nog eens over nadenken, want idd veel geld. Nog meer ervaringen?