Goedemorgen. Met zo'n grote groep meiden hier zijn er vast wel een paar nagelstylisten onder ons Mijn zusje doet nu een opleiding voor gel en acryl nagels. Nu leek het me leuk om haar voor haar verjaardag een cadeaubon ofzo te geven van een online webshop waar ze dan wat spulletjes kan kopen ( prijzen in het winkeltje op school zijn een stuk duurder dan online ) Nu vertelde ze zelf dat een online shop in Duitsland stukken goedkoper was,maar ja daar betaal je wel ruim 11 euro verzendkosten. Weet er iemand een online shop in Nederland die ook cadeaubonnen verkoopt ? Alvast bedankt
Hoi, wat een leuk idee. Ik ben zelf ook styliste en dat is heel leuk om te krijgen. Waar je op moet letten is het merk waar je zus mee werkt. Wat mijn vriendin gedaan heeft, die had zelf een tegoedbon gemaakt. Ik heb voor dat geld bij mijn eigen leverancier besteld en mocht de rekening aan haar geven, Ik bestel bij magnetic maar daar kun je niet zo maar bestellen, je heb een kvk en diploma's nodig. Misschien kun je magic nails eens proberen. Succes, als je nog vragen heb help ik je graag.