Hoe wek jij je partner op een vrije dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomaar even benieuwd hoe jullie dat doen! Ik heb zelf namelijk wel een manier die ik erg grappig vind. Rond 11.30u vind ik dat het wel tijd is voor hem om op te staan. Ik zet de babyfoons aan en laat mijn zoon er doorheen toeteren of ik probeer zijn gebrabbel na te doen door de babyfoon. Soms zet ik de babyfoon naast het koffiezetapparaat zodat hij hoort dat ik koffie zet :D :D of de babyfoon bij de radio/tv.. ik lig dan beneden al helemaal dubbel :)

Hij wekt mij meestal met de mededeling dat zoonlief in zijn luier heeft gepoept. Even later gaat mijn zoon dan op mijn hoofd ziten met die poepluier :$

En hoe doen jullie dat?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik stuur mijn dochter op hem af :D en jouw man heeft geluk met 11.30 zeg, ik vind het rond 9.00 uur echt wel laat zat....

3. Ja ik sta zelf om 9u op. Dan word mijn zoon wakker namelijk. :D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Deur open zetten en de kinderen de rest laten doen ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Uhmm niet...eigenlijk staan we altijd op dezelfde tijd op :)

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier wordt zoonlief standaard rond 8 uur wakkeer, dan schop ik (niet letterlijk natuurlijk:p) vriend uit bed omdat ik altijd 's nachts er uit ga voor onze zoon en mag hij hem mee naar beneden nemen en ontbijt maken zodat ik nog ff een uurtje kan blijven liggen:D
    (moet wel zeggen dat dit bijna nooit voorkomt omdat we gewoon geen enkele vrije dag samen hebben, vriend werkt maandag tm zaterdag en op zondag speelt hij voetbal en moet ie ook rond 9 uur/half 10 de deur uit...)

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier moest ik echt ff om lachen :D:D:D
    Lekker wakker worden...

Wij staan meestal gelijk op dus hoef ik m niet wakker te maken. Hij is ook vaak eerder wakker dan ik. Gaat dan zoveel herrie maken dat ik er echt wel uit kom...;)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja met de boodschap 'ga papa maar laten schrikken' :D

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hier half 9....en met hulp van de kids idd..

Ook wel eens de laptop aangezet naast zijn hoofd met jochem meijer-wakker worden.

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wij staan altijd tegelijk op eigenlijk, mijn man is ook geen uitslaper

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mijn man kan alleen uitslapen als we op vakantie zijn (melkveebedrijf, dus 's ochtends melken) en als we dan een dag niets hebben (wij zijn meer van de "doe"vakanties) dan laat ik hem gewoon liggen :)

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik hoef me vriend niet wakker te maken. Hij werkt van maandag tot zaterdag en zondag moet hij vaak voetballen of hij gaat er tegelijk met mij uit.

13. Nou moe ben ik de enige met een luie vent die niet wilt opstaan in het weekend.. :D

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :$ 11.30?

Sowwwww das laat :D
    Hier worden we gewekt door dochterlief, op zondag uiterlijk rond 8u.
    Doordeweeks en zaterdag gaat de wekker om 7u omdat mijn man dan werkt dus ik hoef hem zelf nooit uit zijn bed te halen.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Meestal staan we tegelijk op, maar als hij aangeeft uit te willen slapen en ik vind dat het tijd word om op te staan, laat ik dochterlief het werk doen :D.

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Nee hoor, de mijne ook! T is jammer dat wij nog geen kinderen hebben.. maar goed. Ik trek hem meestal t bed uit, of ik t nou lief doe ofniet.. meestal word meneer toch wel boos;)...
    Of we moeten ergens heen, sta ik op en zeg ik 5 minuten..
    na 5 minuten roep ik nog eens 5 minuten.. na die 5 minuten roep ik NU OPSTAAN WE GAAN, en dan is hij in 2 minuten klaar, hoezo lui?:)...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn man blijft ook liever liggen in het weekend, maar gaat er toch uit op zondagochtend met onze zoon.. Ik ga er 's nachts uit voor Elise en Lenn dus om 6.30 uur gaat hij ontbijten met Lenn.. Elise heeft meestal dan al de eerste fles gehad en slaapt dan nog.. Om 10.00 uur uiterlijk maakt hij me wakker met Lenn.. Als de nacht rustig was dan al om 9 uur (anders is de dag zo snel voorbij)

Mocht Elise zich voor die tijd melden haalt hij haar uit bed voor een fles.. Zorgzame man, dus dat scheelt een hoop.. Op zaterdagochtend doe ik met Lenn de weekboodschappen om 8 uur en drinken we een kopje thee op mn werk.. als ik terug ben maken we mn man wakker.. Dat is meestal rond half 10.. Gewoon Lenn er op af sturen is voldoende :D

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahah nee hoor hier ook zoon uitslaper!
    Maar goed hij werkt in de horeca dus in t weekend laat ik m ook uitslapen :)

Meestal dan rond 11/half 12 ofzo en dan zeg ik schat kom je er zo uit!
    En dan nog 3x heen en weer lopen ondat ie weer in slaap valt:)

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Wat zijn jullie allemaal gemeen zeg.. ;) Ik wek mijn mannetje vaak met een kopje koffie of een ontbijtje op bed.. Maar schop m eigenlijk nooit bruut t bed uit..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    'Eet het beneden wel op, anders lig ik vanavond in de kruimels te slapen.'

Volkomen nutteloos dus :D

Deel Deze Pagina