bakfiets of eerst mamafiets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul84, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb een mammafiets. Ik vind het geod te doen, met 2 kinderen. De oudste is 3.5 en past nog voorop, na deze zomer is dat einde oefening dnek ik. Mijn oudste wordt wel wat groot achterop omdat ze haar voeten niet meer fijn kwijt kan. En als je een vriendinnetje mee wilt nemen? dat gaat dan niet. Mijn oudste fietst nu vaak zelf, en dan kan het wel. Na de zomer ga ik ws. voor een 2 wieler bakfiets, ik moet het nog uitproberen, gazelle cabby heeft mijn absolute voorkeur. Ik wil hem goed testen, omdat ik een babboe big op de gok heb gekocht en ik kon er niet mee overweg, echt niet, ik vond het fietsen doodeng, dus ik zou zeker even oefenen als je die aan wilt schaffen. 2 Wielen blijkt makkelijker te fietsen, en geloof me, ik ben een doorgewinterde fietser. Ik fiets al vanaf mijn 4e mee, met mijn moeder en ben nu 30. Maar de babboe big werd hem dus echt niet.

Ik ga dus in de zomervakantie of misschien wat eerder toch een cabby uitproberen, zeker omdat het handig is met vriendinnetjes die vaak meegaan en misschien een 3e kindje in de toekomst ;)

2. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Toen bij mij alleen de eerste er nog was had ik een mama fiets. Dat vond ik ook prima. Nu met 2 kinderen heb ik de mamafiets weggedaan en een bakfiets.nl bakfiets gekocht (met 1 wiel voor dus). Ik heb hem gekocht op marktplaats en ben er echt helemaal gelukkig mee. Ik ga 's middags gewoon even lekker met ze fietsen. Ze vinden het helemaal gezellig met z'n tweeen in die bak. De oudste vertelt wat ze ziet en de jongste kijkt mee. Bovendien vind ik de interactie die ik zelf zo veel meer met de kids heb echt heel leuk. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik altijd al heel graag gefietst heb, dus niet alleen functioneel maar ook recreatief.

Deel Deze Pagina