Dag dames, Ik ben opzoek naar een ruimte in Den Haag of Rijswijk om in de zomer de eerste verjaardag van mijn dochtertje te vieren We hebben een super klein huis en geen tuin dus thuis is absoluut geen optie. We wonen hier niet heel lang dus zijn hier niet echt bekend. Ik hoop dat iemand tips heeft of misschien hele andere ideeen hoe we het beste haar verjaardag zouden kunnen vieren. Dank je wel alvast
Ik - als oud Oud Rijswijker - vond het parkje bij de Kinderboerderij op de hoek van de Burg. Elsenweg en de van Vredenburghweg altijd erg leuk! Of in het Rijswijkse Bos, bij het Oude Gemeentehuis en bij de Schouwburg en wat dan verder doorloopt in Te Werve. Ligt eigenlijk naast elkaar, niet heel groot (juist knus!), maar wel buiten en eventueel vermaak (als in; de kinderboerderij). Verder ook voor je gasten wellicht handig dat het met de tram goed te bereiken is!
Je kan ook eens kijken bij "de speeltuin Buvelio" zit in een straatje daar bij de Lindelaan in Rijswijk. Het kost voor een zondag zo`n 120 euro. Je hebt dan een zaal binnen en een groote speeltuin erbij met speeltoestellen. Ik heb de verjaardag van mijn zoon er niet gevierd, dat heb ik gedaan in Zoetermeer bij een scouting groep, maar ben in de Speeltuin wel vaak geweest voor verjaardagen van vrienden. Enige minpunt...je mag er geen alcohol schenken in de zomer.
Dank jullie wel en Kapedi heb gekeken op de site van speeltuin perfecte locatie al een mailtje gestuurd. Van de alcohol vind ik niet erg het is toch een kinderfeestje
Wat goed. Is idd een leuke locatie. Tja mijn familie en vrienden vinden een biertje en roseetje wel lekker op een zonnige zondagmiddag . Veel plezier
Koffie en Kind in Den Haag. Daar hebben wij de 2e verjaardag van onze oudste gevierd. Voor de jongste zijn we nog aan het twijfelen wat we willen.
Ja ken koffie en kind maar dat is geen geschikte plek voor ons en een stuk duurder ook omdat je betaald voor personeel en het drinken. En vind vervelend om de volwassene ook op kinderstoeltjes te laten zitten Maar dank je