Waar kiezen jullie voor en waarom: een fietskar of een bakfiets? Of toch liever een moederfiets? Ik twijfel heel erg. Ik zou graag straks zo snel mogelijk willen gaan fietsen, dus ik zou het handig vinden om een maxicosi te kunnen plaatsen zodra dat verantwoord is. Maar vinden jullie een bakfiets of een fietskar achter je fiets fijner?
Hier ook lang getwijfeld maar voor een fietskar gekozen (moeten we nog kopen) Reden: Fietskar kan ik makkelijker kwijt, en zolang heb ik het ook niet nodig want volgend jaar zomer kan ukkie toch ook in een fietszitje zitten.
Ik zou ook voor de fietskar gaan. Bakfiets is echt super groot. En denk dat je hem ook maar heel kort kunt gebruiken. En ze zijn toch wel aardig duur.
ik heb gewoon een beachcruiser met zitje voorop.. maar wil heel graag een bakfiets.. maar die dingen zijn zo belachelijk duur
Ik wil ook heel graag een bakfiets.. Zo stoer, helemaal als je we er ooit 2 hebben! Zag laatst ook een man fietsen op een bakfiets, kindje erin maxi cosi voorop..
Ik heb voor de fietskar gekozen. Beste koop ooit. Natuurlijk geen bakfiets gehad dus geen vergelijking.
Mij lijkt een bakfiets handiger.. je hebt meer overzicht op je kindjes Ik ben me er ook eens in aan het verdiepen
ik heb een gazelle cabby bakfiets gekocht toen mijn 2e kindje baby was, ruim 4 jaar geleden dus. Heb hem al die jaren vaak en met plezier gebruikt Ik vind hem super, eerst gebruikte ik hem met de oudste op het bankje, en de baby in de maxicosi op de adapters. Later de oudste 2 samen op het bankje. Nu fietst de oudste zelf, en de jongens samen in de bak. De oudste op het bankje, baby weer in de maxicosi. Soms ook alle drie in de bak, dus 2 op het bankje en baby in de maxicosi, moet zeggen dat dat wel zwaar is, maar dat ligt natuurlijk meer aan de kinderen dan aan de fiets Vind het echt een superfiets. Maar heb nu toch plannen om hem weg te doen. De oudste 2 willen en kunnen bijna altijd zelf fietsen. En om dan met de bakfiets een slingerende kleuter naast je te hebben, vind ik niet fijn op het fietspad. Dus overweeg nu toch een moederfiets. Maar als je nog geen kinderen hebt die naast je fietsen, is de bakfiets echt superrr!!
hier helaas geen ruimte voor een bakfiets in de schuur... maar anders zou dat toch de voorkeur hebben bij mij
Wij hebben gisteren een bakfiets gekocht en ik ben helemaal happy! Ik vind een fietskar onprettig omdat ik de kinderen dan niet kan zien en geen contact kan maken. Ik vind het ook een beetje eng. Grote voordeel van de bakfiets voor mij: de kinderen kunnen beiden blijven zitten en hij blijft stevig staan als ik bijvoorbeeld eerst mijn baby eruit haal en dan de peuter.