In mijn handtas zit: een flesje water, blikje Nivea creme, hygiensche handgel en heel veel troep. Ik moet hem eens opruimen. Wat zit er in jullie handtas?
O leuk, zo'n topic is al eens geweest. Vond ik reuze interessant toen om bij anderen te zien. Ik kiep de mijne meteen leeg op de bank.
Troep troep en nog eens troep.. maar dan ook echt troep. Bonnetjes van jaar terug, verdwaalde pepermuntjes die inmiddels onder de make up zitten, poeder zonder dekseltje (oeps), elastiekjes, kapotte pennen.. etc. Zo ligt ie ook al een jaar in de kast
Heel veel bonnetjes, zakdoekjes, maandverband, tampons, keelsnoepjes, mijn portemonnee, lippenstift, handcreme, neusspray, pleisters, een strip paracetamol
Zal eerlijk zeggen dat ik sinds een week of 3 een nieuwe heb en het toen allemaal opgeruimd is. Hier: Draagtasje Herbruikbare groente/fruitzakjes Potje reserve medicatie voor dochter Portomonnee Lipstick Stripje pcm Deo Kauwgom Tangle van zoon Zonnebril
Zo leeg mogelijk, want ik hou niet van zware tassen meeslepen. Portemonnee, sleutelbos, telefoon, zo’n opvouwbaar tasje, een labello, een elastiekje, een pen, een doosje smintjes, pakje zakdoekjes Allerlei andere dingen zijn variabel en gaan alleen mee als ik het ook daadwerrkelijk nodig denk te hebben als ik de deur uit ben.
Op dit moment niks. Was er zat van dat ding mee te slepen. Heb nu een pinpas en telefoon in mijn jaszak en zoek een kleine lichter tas.
Portemonnee, telefoon, oplader, powerbank,oortjes, tampons, sleutels. En dan een “bag in bag” met legitimatie, borstel, deo, smint, parfum,paracetamol, mini zonnebrando toetenboeners, zon opvouwbaar tasje, spiegel, lippenbalsem, USB stick en vast nog wat zooi) En gisteren vond ik Lego haha
Zo schoon als mijn huis is, zo ranzig is mijn tas (en auto ook overigens). Het ergste was dat ik ooit dacht wat stinkt dat ding toch en zo vol in een rotte banaan greep. Maar goed qua troep: Telefoons (2x), attributen voor telefoon, zonnebril, paracetamol etc, bonnetjes, genoeg maandverband om de zondvloed schoon door te komen, sleutels, portemonnee met allerlei pasjes, pennen, snoepjes, afspraken kaart van de tandarts, appels (ja meervoud, elke dag een nieuwe in de tas maar gemiddeld eet ik maar 2 appels per week op het werk op...) en vast nog meer rotzooi als ik dat ding om kieper. Ik leeg m gemiddeld 1x per 2 maanden. Oh en momenteel ook duplo
Agenda Notitieboekje Portemonnee Sleutelbos Sultana Telefoonoplader Heeel veel pennen Deodorant Parfum
Oké ik heb speciaal voor dit topic mijn tas er eens bij gepakt en ik moest echt ontzettend lachen. Mijn huis is overigens wel heel netjes opgeruimd, maar mijn tas blijkbaar niet. - Detol schoonmaak doekjes - Portemonnee - De katten paspoorten - Mijn medicijnen overzicht - Het foldertje “ hoe regel ik mijn nalatenschap” - Ziekenhuis kaart met afspraken van mijn zwangerschap (zoon is al een jaar oud. ) - Deze is ook heel leuk, mijn bevalplan - Een heel doosje ibuprofen die ik geen eens mag gebruiken - En als klap op de vuurpijl een brief waain staat dat ik de blije doos op mag halen.
Te veel, veel te veel eigenlijk oplader voor telefoon stripje pcm zakdoekjes labello (x3 ) neusspray pen portemonnee flesje water elastiekjes knipjes zakje fisherman's friend pakje kauwgum desinfecterende gel borstel deo testertje van parfum(s) lippenstift En vast nog wel wat zooi.
Ik heb geen handtas meer (en ik mis 'm ook niet!) Ik heb wel een tas die ik meeneem naar mijn werk, hier zit op dit moment in: deo, een pen, kauwgom, pcm, een notitieboek, een map met administratie en mijn agenda.
huissleutels, werksleutels (een heleboel) autosleutels, portemonnee, telefoon, sigaretten en een aansteker, meer niet. oh soms, als ik verkouden ben zakdoekjes. Mijn tas is heel overzichtelijk,
In een vakje; Arnica vallen en stoten gel. Pcm voor zoon Tandenstokers Brilpoets spul Grote vak Portomonnee Sleutels Snoepjes
Niks. Ik heb geen handtas meer. Als we weg gaan neem ik mijn sleutels en telefoon mee. In het hoesje zit mijn pinpas.
Heb mijn tas erbij gepakt en zal eerlijk zijn, want het is echt een troep haha. - 2 tampons - paracetamol - neusspray - aleve feminax - anti bacterie gel - dettol doekjes - klein tasje met 2 luiers, billendoekjes en 2 luierzakjes. - Dopper met water - kauwgom - sleutels - portemonnee - aansteker - mini deo - lippenstift en mascara - elastiekje - haarstrik van m’n dochter - pen - oplader iPhone - speen Maar het is vrij overzichtelijk want er zitten vakjes in m’n tas!
Ik had een grote handtas met een groot portemonnee en een hoop onnodige troep. Toen kreeg ik van mijn man een mooie clutch en zo'n pasjeshouder-wallet. IDEAAL! Daarin past: mijn wallet (dus af van al die onnodige pasjes), telefoon, mini deo stick, autosleutel en foto van het gezin. Toen kwam de opembaring: ik heb de rest van die troep nooit meer gemist!