Bakfiets vraagje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Neilia, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Wij hebben nu in krap 4 maanden bijna 1000km op de teller staan. Doordeweeks gebruiken we hem bijna elke dag voor stukjes in het dorp en in het weekend vaak een iets langere tocht (15 km ofzo)
     
  2. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik heb 3 jaar een babboe big gehad, eentje zonder trapondersteuning, dus niet elektrisch. Voor ons toen ook te duur. 3 jaar later, toen ik zwanger werd van de 4e zijn we toch op zoek gegaan naar een elektrische babboe en ik moet zeggen dat ik het wel heel erg fijn vindt. Maar ik heb ook wel eens de accu leeg en dan is er ook prima mee te fietsen. Dus ja, het is zeker te doen hoor, maar om eerlijk te zijn is met trap ondersteuning wel prettiger. Maar ik moet wel zeggen dat ik er een goede conditie van kreeg en dat was ook wel fijn.
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    jij vond het dus ook wel te doen?
    Ik twijfel nog steeds :p
    Vanochtend zag ik een gastouder met 3 peuters en een kleuter met een niet elektrische bakfiets rijden en die fietste zo weg. Je zag wel dat ze veel speelde met de versnellingen maar ze fietste echt moeiteloos weg.
    Toen dacht ik weer dat een niet elektrische ook prima zou zijn.
    Het zou voornamelijk met de 2 jongste zijn die er in zitten.
    De oudste zal alleen in het weekend op langere stukken mee gaan.
     
    Willemijntje19 vindt dit leuk.
  4. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    sorry voor de late reactie. Ja, ik vond het zeker goed te doen, maar eerlijk gezegd waren het bij mij nooit hele lange afstanden: meestal even boodschappen doen, kids naar school brengen en halen, even naar winkelcentrum etc. Als je echt flink kilometers wilt maken zou ik het afraden. Ik kwam ook vaak redelijk bezweet aan op mijn locatie haha. Maar toch heb ik er 3 jaar op gefietst. Nu ik een elektrische heb wil ik ook niet meer zonder. Wij hebben destijds een proefrit gemaakt bij babboe, ik weet niet of dat er nog steeds is, maar je kon dan op een zaterdag langskomen bij Babboe zelf en dan mocht je proefrijden. Misschien is dat wat voor je? En als je op marktplaats gaat kopen kun je misschien ook overleggen of je even mag proefrijden. Succes met je keuze
     

Deel Deze Pagina