Thnx mason Hahahahahaha nee die krijg je met fiets en al hihihi. Het fietsframe is er speciaal voor gebouwd.
ik dacht al dat zou toch nooit kunnen op een gewone fiets. ,maar omdat jullie het over in elkaar monteren hadden begon ik het ineens te denken haha. Dus als ik het goed begrijp vraagt een fabrikant ook nog geld voor het geheel in elkaar monteren van die bakfiets? Dat vind ik dan wel weer jammer van zo'n fabrikant aangezien het wel een prijzige fiets is. Maar zo'n fiets er toch wel erg leuk uit zo
Mason, hahaha ja kan me dan voorstellen dat je dat gaat denken Klopt, ze vragen geld om voorgemonterd te leveren maar het monteren is best simpl hoor, vraag Jimmy maar, zij heeft er net 1 gekocht. Ik vond het ook best leuk om te doen en vervolgens supertrots verkondigen "jaaa, die heb ik ZELF in elkaar gezet" O 8)
Je moet het anders bekijken De babboe is zo goedkoop doordat ze hem in een pakket leveren en daardoor geen extra kosten vragen voor het in elkaar zetten. Dat en het feit dat er geen handelaar tussen zit, zorgt voor een redelijke prijs. Een andere bakfiets is natuurlijk al inclusief het in elkaar zetten, daar betaal je dus al automatisch voor @ mamadeluxe: ik was inderdaad wel van plan om de babyschaal aan te schaffen. Lijkt me veel prettiger.
hoi Nee de maxi cosi staat er niet los in hoor,je kan hem in een houder zetten of met een sjorbandmethode vastzetten,maar dat moeten we nog even uitvogelen.
Hij valt met 2 wielen gelukkig niet om,het zwaartepunt ligt heel laag en fietst daardoor ook heel makkelijk en licht. Maar je moet gewoon zelf fietsen en kijken wat je fijn vind. In de bak zat eerst een baby-mee, maar inmiddels een tweede bankje.
De mijne staat trouwens regelmatig in de regen, bij school etc, maar totaal geen last van het hout dat het erin trekt of wat dan ook.Misschien is dat wel een reden dat hij ook een stuk duurder is. Weet iemand nog een site waar je stickers voor je bakfiets kan bekijken?
Wat voor zitje raden jullie aan voor een dreumes van 14 maanden? Zo'n peuterschaal gaat maar tot 18 maanden en aangezien Juul vrij groot is, denk ik niet dat ze er veel langer in kan zitten. Gewoon op het bankje vind ik weer zo wiebelig... Ik zag ergens op een plaatje een gewoon fietsstoeltje op een bankje bevestigd. Zou dat handig zijn?
Ik heb een tijdje een fietsstoeltje er in gehad idd. Zo'n blauw ding van Halfords, die was lekker ruim en comfortabel.
Ik vind ze wel erg leuk die bakfietsen, maar ook erg prijzig. Als ik nu 2 kinderen zou hebben zou ik er zeker een aangeschaft hebben. Wij hebben nl geen auto (of rijbewijs ) dus doen alles op de fiets. Ik red me nu nog wel met de wagen en de baby-mee.
Ik heb hem verzekerd bij Unive, daar heb ik mijn auto ook bij. Hij is nu verzekerd tegen diefstal en schade. Voor 3 jaar betaal ik 83 euro premie, vind ik erg meevallen.
Ja Fietsen worden hier echt bij bosjes gestolen. Volgens mij heeft iedereen het op z'n minst 1 keer meegemaakt... Dus zo'n verzekering is wel verstandig, alleen een beetje jammer dat het maar liefst 1/3 van het bedrag is
Nou ja....plus minus 80 euro per jaar= minder dan 10 euro per maand, snel omgerekend. Ik zou het wel doen.