morgen is het natuurlijk 10 jaar geleden van de aanslagen. ik las van de week op het nieuws dat er schijnbaar aanwijzingen waren dat dit voor terroristen een nieuwe gelegenheid voor aanslagen was.:x mijn man zei ook al: er zal vast wel wat gebeuren daar. let maar op ik zelf denk dat ze het nooit op die dag ( dus morgen zullen doen) maar juist dan een week erna of een maand of weet ik wat. nu wordt er rekening mee gehouden dmv extra beveliging enzo morgen bij die herdenking en overmorgen niet meer dus hebebn terroristen meer kans van slagen om het zo maar te zeggen. en waarom bij 10 jaar? en niet bij 1 of 4 of 5 jaar? bedoel waarom denken mensen dit?
Denk dat er niks gaat gebeuren. Denk dat ze eerder zo overduidelijk over extra beveiliging praten om alles een beetje levend te houden, om mensen wat angstig te houden.
ja dat bedoel ik dus ook. zon terrorist weet ook wel dat die dag alles scherp in de gaten gehouden wordt. dus die is denk ik echt niet zo lomp om het die dag te doen. en denk ook niet dat new york nog een keer slachtoffer wordt. eerder een ander land of plaats
Tja, de aanslagen in Madrid waren precies 2,5 jaar na deze aanslagen. Ik hoop maar dat er inderdaad niks gebeurt, niet morgen en ook niet later.
Ik weet het eerlijk gezegt niet zo. Voor terroristen zou precies 10 jaar later denk ik wel een 'mooie' gelegenheid zijn. Maar het kan ook goed zijn dat ze indd bang geworden zijn door de extra beveiliging morgen. Laten we maar hopen dat er niets gebeurd, morgen niet, nooit niet. Verschrikkelijk wat ze aangericht hebben 10 jaar geleden...
Zodra ze de kans krijgen zal dat schorem wel weer toeslaan, zo'n "jubileum" aanslag zou wel weer het nodige aanzien opleveren bij hun aangangers ongetwijfeld. Ik vermoed echter dat het eerder in Europa zal plaatsvinden, zeker niet weer in New York. Of toch weer een paar vliegtuigen ergens. Maar denk niet dat het ze morgen gaat lukken, beveiliging is overal nog weer extra streng natuurlijk.
Laat ik voorop stellen dat ik het echt heel erg vind wat daar gebeurt is, maar ik word er wel moe van om ieder jaar 2 weken lang programmas op tv te zien stukken in de kranten te lezen en ga zo maar door. Een herdenking ok maar om nu 2 weken lang uitzendingen enz eraan te wijten..pff
Ja en juist ook door bin laden en die nieuwe leider wil natuurlijk ook 'indruk' maken.. Denk dat er wel wat gaat gebeuren maar of dat morgen is weet ik niet, wel binnenkort
Maarja, wat heeft beveiliging voor zin. Een vliegtuig doorboord zich toch wel, beveiliging of niet. Ik heb geen idee wat ik moet denken. Denk het niet, maar je weet het nooit natuurlijk.
klopt ook weer jel... ach ja we wachten maar af. ik hoop dat er niets gebeurd. maar voorkomen kan je het helaas niet vrees ik
Mijn man is vandaag teruggekomen uit Australie met vlucht 9-11 ha ha, gelukkig wist ik dat niet, Maar ik denk niet dat er morgen iets gebeurt.
Ik hoop het niet... zit nu weer een paar docu's te kijken over 9/11, echt vreselijk, zit met tranen in m'n ogen.
Het zou me iig niet verbazen... er is idd een verhoogde terreurdreiging maar die is er zo'n beetje elk half jaar.
ik denk dat er zeker wel weer een aanslag komt, amerika heeft wel osama bin laden gepakt dus ik denk dat ze echt wel met een wraak actie komen maar wanneer echt geen idee
ik denk het echt niet. wordt idd ookwelmoe van de 9/11 weken, nog 1 dag en dan is dat ook weer voorbij.
Mee eens. Terroristen gebruiken imo juist het verrassingselement om de schok zo groot mogelijk te maken, dus zullen ze een onverwacht moment en een onverwachte locatie kiezen. Maar ja... zeker weten doe je het natuurlijk nooit met zulke onberekenbare lui