het was in het begin erg wennen, maar na een paar keer fietsen gaat het goed hoor. en de bochten, tja die moet je een beetje ruimer nemen. maar het valt allemaal best mee. tis even wennen. en die bakfiets die ik heb (van BABBOE) fietst echt niet zwaar. of er nu 1 kind in zit of 4, maakt niks uit. fiets best licht eigenlijk. lichter dan dat ik mijn zoon achterop de gewone fiets heb. groetjes nienke
Jaaa ik heb ook een bakfiets! In het begin was het ff wennen,maar na een paar keer fietsen is het heel goed te doen. Heb een proefritje gemaakt met die van bakfietsweb.nl maar dat was echt een ramp en doodeng! En ik vertrouwde de fietsenmaker niet helemaal. Het in elkaar zetten van die fiets kost ook veel geld en zo kwam je uit op 750 euro. Terwijl die fiets 500 was. De fietfabriek was voor ons te duur. Dus hebben we deze gekocht http://www.dewaalfietsen.nl/assets/s2dmain.html? Hij fietst echt lekker en ben zo blij met dat ding, anders zou ik elke dag naar school moeten lopen. Zo'n karretje achter vind ik ook eng! Ja ik vind het echt een aanrader!
ow de link doet het niet. www.dewaalfietsen.nl dan staat hij bij fietsen-->Opa/Oma en transportfietsen-->helemaal rechts onderaan.