Wie heeft er van jullie een bakfiets? Waarom hebben jullie een bakfiets aangeschaft en watvoor merk hebben jullie en bevalt deze?
Wij hebben de Cargobike Lang van Bakfiets.nl. Bevalt supergoed. Wendbaar, trapt heel licht en heeft versnellingen. Er passen twee kinderen op het bankje en een maxicosi in de bak zelf.
Ik heb een flyer nog iets en die fiets prima. Ik hoor mindere verhalen over de baboe en zeker de johnny loco is af te raden. De johnny loco fiets erg onstabiel. Hij ziet er gaaf uit dat wel. Kangaroo, bakfietsweb en de fietsenfabriek zouden erg fijn zijn.
Omdat ik als gastouder werk heb ik een bakfiets aangeschaft, kon hem van iemand overnemen. Het is een babboe big. Ik ben er tevreden mee en weet dat vorige eigenaresse hem ook met veel plezier heeft gebruikt. Het was even wennen met fietsen, maar sommigen fietsen er zo op weg. Merk wel dat nu de kinderen groter worden het echt wel heel zwaar gaat fietsen, maar dan zit er ook een kilo of 50 in de bak. Misschien eens op internet kijken waar je proef kan rijden op diverse soorten/merken.
Ik heb sinds twee jaar de Babboe City (2 wieler) eendje bevalt mega goed. Degelijke en betaalbare fiets die er ook nog eens mooi uit ziet.
Ik heb een baboe big, ideaal, lekker veel meenemen aan boodschappen enzo, buggy er bij in. Ik vind het prettig dat het een driewieler is, helemaal met gladheid enzo. Je moet even wennen met bochten nemen enzo (dit went in 2 dagen hoor) Als je een oprit op wil, moet je hem wel goed recht nemen met je voorwielen, zodat je niet kiept. Dat schijnt te kunnen als je te scheef een oprit op wil rijden, maar is mij nog nooit gebeurd. Ik wil hem niet meer missen. Heb wel versnellingen maar geen trapondersteuning, fietst prima, en licht.
Ik heb ook de babboe big. Ik ben er ook goed over te spreken. Kwalitatief goede fiets, fietst erg prettig en ideaal als het eens glad is zoals afgelopen winter... ik kon gewoon blijven fietsen... En de bak is mzo heerlijk ruim dat ik makkelijk mijn zoon, 2 kratten boodschappen en de buggy mee neem. Ik ben blij dat ik m aangeschaft heb
Nope, hier ook een babboe big! En helemaal geweldig! Op het werk hebben we een driewieler van het mannetje, maar die fietst toch minder fijn! Ik vind zelf een tweewieler doodeng, maar er zijn mensen die dat weer vinden van een driewieler!
Hier een elektrische Babboe City: heel erg blij met en zeker ook met de elektrische ondersteuning! Eigenlijk houd ik helemaal niet van fietsen, maar zo is het echt leuk! Wij hebben een extra bankje erin laten plaatsen en kunnen dus onze 3 kinderen en evt. nog een vriendinnetje uit school meenemen. En al met al is het dan best zwaar, dus die elektrische ondersteuning is dan ideaal. We kunnen met deze ook echt in het weekend heerlijk een flink stuk gaan fietsen voor de lol, dat doe je denk ik met een 3-wieler niet omdat die nog een stukje zwaarder fietst. Ik dacht overigens voordat we gingen proeffietsen dat ik de 2-wieler doodeng zou vinden en me alleen op een 3-wieler gerust zou voelen, maar het omgekeerde bleek het geval!
Ja, maar zou je dat ook doen met 3 kindjes? En dan door de polder twee uur rondtrappen? Ik denk dat ik na de eerste bocht waar de wind me niet in de rug stond aan de beademing gelegd zou moeten worden! Goed, kan zijn dat dit uitsluitend iets over mij zegt natuurlijk... We zijn bijvoorbeeld 2 weken terug met alle 3 onze dochters een goede anderhalf uur weg geweest: ik op de bakfiets met de meiden en mijn man op de gewone fiets ernaast. Ik weet wel zeker dat ik dat met een driewieler (en zonder trapondersteuning) niet voor mijn plezier had gedaan!
Ik heb een Johnny loco, en vind hem heerlijk fietsen! Kan me dus niet echt vinden in wat hier aangegeven wordt over deze bakfiets. (onstabiel) Wij hebben er op dit moment één bankje in voor 2 kindjes. Straks haal in twee kinderen uit school en zijn er twee thuis, dan gaat ook het tweede bankje erin zodat er vier kindjes mee kunnen. De bakfiets fietst erg licht en ik vind hem dus wel stabiel. Verder ziet hij er ook nog eens erg mooi uit!! De reden dat wij de fiets hebben aangeschaft is dat we de kinderen nu ook samen op de fiets kunnen vervoeren. (baby in babyschaal) Op deze manier is voor ons een tweede auto niet nodig.
Wij willen ook een bakfiets aanschaffen! Zit er veel prijsverschil in die van babboe en die van bakfiets.nl? Ik vind de site van bakfiets.nl niet erg duidelijk namelijk. Wij gaan voor de 3 wieler electrisch!