Wie heeft de ultieme tip? ik zit nu bij t-mobile met een mobieltje uit het jaar 0. mijn abonnement loopt in juni af dus nu mag ik dan eindelijk van mijzelf een iphone aanschaffen.. ik heb alleen niet heel veel zin om er veel tijd aan te besteden. Hoor van vrienden dat je bv via marktplaats een iphone 4 kan aanschaffen en een nieuw abonnement kunt aanschaffen.. maar heb met twee kleine kindjes gewoon weinig tijd om hier mij hier helemaal in te verdiepen. bij t-mobile bieden ze mij overigens niet echt iets aantrekkelijks aan, ook al ben ik ruim 10 jaar al klant bij ze.. wil daar graag weg dan ook! ik zal hem met name thuis gebruiken (wifi), ong. 300 belminuten (liefst sms en bellen in een)... Wie heeft de ultieme tip? dank jullie wel!
Zou dan niet voor een iphone gaan maargoed. Hollandsnieuwe heeft vaak goedkope aanbiedingen. En inderdaad via marktplaats tel kopen en dan via Simpel of iets dergelijks een simonly abbo afsluiten. En nog een tip stap van die iphone af want daar betaal je alleen maar voor Oja GSMWEB.nl is goedkoop.
Een paar weken geleden heb ik er een via studentmobiel besteld. betaal nu ongeveer 25 euro per maand, moest 50 euro bijbetalen voor het toestel. vond zelf ook dat via t-mobile verlengen erg duur was bij een nieuwe iphone
moet wel zeggen dat de iphone 4/4s nu al wat ouder is, en daardoor beginnen de programma's en iOS steeds trager aan te voelen. maar mogelijk voelt dat niet voor jou zo, omdat je er nu pas in komt rollen
Ik heb ook via marktplaats een (tweedehandse, dat dan wel) iPhone 4s gekocht en heb via telfort een sim only abonnement. Je geeft alleen aan dat je weinig tijd hebt om dit uit te zoeken, en ik weet niet of een tweedehands toestel een optie is voor jou...... Dus dan misschien toch een abo + toestel in 1x afsluiten? Kost in elk geval minder tijd....
Meiden, maakt iPhone 4 8 GB veel verschil met 4s 16 GB? Ik wil 300 belminuten en sms in een, perse een witte iPhone en abonnement voor twee jaar vind ik prima! Waar ben ik het goedkoopste uit?
iphone 4 is enkel wat trager en heeft een paar dingen niet. Maar als ik zie waar jij je toestel voor gaat gebruiken kan dat prima. GSMweb.nl is goedkoop.
Ik heb los iPhone 4s 16 gb gekocht en abbo bij tmobile aangepast( had eerst een bb) en betaalde mnd 25 en nu 30 euro per maand. Jaarabonnement , 330 belminuten , 2500smsen ... Vind t goedkoop, heb vaak veel meer betaald en bij tmobile spaar je nog eens punten voor leuke dingen.
Hier pas ook eentje gekocht via studentmobiel. Abbo van Tele2. Toestel gratis bij 300 min/sms. 24euro pm voor 2 jaar lang. Wil je er internet bij is dit vanaf 8,- pm voor 2 jaar. Dus niet maar een paar maanden korting. Bereik is ook prima, had ik niet verwacht van Tele2. Dacht dat dit minder zou zijn dan bij TMobile. Heb veel gezocht en veel goedkoper zul je het niet vinden... En dat je alleen iPhone wilt, snap ik!! Bij mij komt er geen andere in
dan wordt het dus 32 euro p/m gedurende twee jaar... en dat vind ik stiekem gewoon best veel geld! ik hoop op 25 euro per maand uit te komen maar waarschijnlijk ijdele hoop? of toch via MP een mobieltje kopen? maar durf ik niet zo goed..
En anders de 4? Die is niet veel anders dan de s hoor! En dan betaal je 23,50 voor 300 min 1000 sms en 500mb
het goedkoopst is het om een telefoon aan te schaffen en dan een sim-only abbo af te sluiten.....anders heb je straks aan het eind van de rit, die telefoon 2 keer betaald!!!!!!!!!!
32 per maand is toch niet veel? Dat heb je als je een IPhone kiest Mijn vriend en ik hebben allebei IPhone, en betalen ieder ruim 60 per maand en dat valt voor ons nog mee.. Mijn vriend heeft na het aflopen van zijn abonnement zijn toestel gehouden en voor sim-only gekozen,scheelt ons zo'n 30 à 40 per maand!