Babboe Big hier, en zelfs aan het fietsen geweest met 4 kinderen in de bak! Gaat best. Tuurlijk is het zwaarder trappen je hebt heel wat gezicht in de bak. Maar het is ook reuze gezellig! Nu vaak 3 kids in de bak en ik denk binnen kort maar 2 omdat de 3e nu ook zelf kan fietsen zonder zijwieltjes. Maar ik hou mn babboe nog lekker.Ideaal met boodschappen doen!
Ik heb er één van bakfiets.nl. een cargo lang met 2 wielen dus. Heb ook op een driewieler proefgereden maar vond 2 wielen lichter fietsen en wat wendbaarder. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Voornamelijk voor kleine stukjes maar ook wel eensd wat verder (10 km heen, 10 km terug bijvoorbeeld). Lang over getwijfeld, maar nog geen seconde spijt gehad.
Ik heb de babboe city, tweewieler dus, zonder trapondersteuning en ik ben er echt superblij mee! Ik ben dus zo'n tweewiel-persoon, kan echt niet overweg met een driewieler (heb ik ook gehad, dus vaak genoeg geprobeerd). De city heeft 7 versnellingen waarvan ik de eerste 2 nooit gebruik zelfs, ruim voldoende dus. Ik heb hem trouwens gekocht om mijn 2 jongens tegelijk te kunnen vervoeren + boodschappen. En ik gebruik hem soms zonder kinderen voor zware boodschappen, of om glas/plastic/oude kleding weg te brengen.
Ik heb een bakfiets van bakfiets.nl met trapondersteuning. Een tweewieler. Heel stabiel, ik heb ook een baboe gehad een driewieler ik kon er niet mee overweg. Fietste me de rambam en het nadeel vond ik, dat als ik een opritje op of af ging, je dit wel recht moest doen anders kiepte die om. Met deze cros ik overal overheen. Ik ben er heel blij mee. Ook zonder trapondersteuning prima op te fietsen!! Mocht je in de buurt van Friesland wonen, mag je gerust een testritje komen doen
wij hebben ook een babboe big, alleen al best wat kosten aan gehad, spaken breken snel, naaf is kapot geweest, en nu een kettingspanner, dit zijn veel voorkomende problemen,. Maar verder is het echt een super fijne fiets
Ik lees mee. Wij willen ook 'n bakfiets aan gaan schaffen maar ik blijf twijfelen tussen een 2 en 3 wieler. Ik wil voor Cangoo gaan of eventueel een 2e handse Babboe..
Ik heb vorige week een cangoo besteld. Heb hem nog niet. Maar besteld via een kennis met fietsenzaak en volgens hem zijn het prima fietsen.
ik heb/had er een... hebn hem namelijk vanmiddag oo mp gezet. tis echt een geweldig ding ben er ontzetten blij mee geweest alleen de oudste is 6 en kan prima zelf fitsen. de jongste kan achterop! ik had hem omdat ik gastouder was maar nu doe ik hem (met pijn in mijn hart) weg en koop een gewone fiets. gezien mijnlichamelijke klachten kan ik beter oo een gewone fiets fietsen.