Bakfiets.

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vanaf wanneer mag een kindje in een bakfiets vervoerd worden?

Wij wonen in een stad en doen eigenlijk in de stad alles met de fiets. Ik zelf werk ook in de stad en zit met een parkeerprobleem van de auto. Bedrijf zit in het centrum en de parkeerplaatsen zijn alleen bedoeld voor mensen die van ver buiten de stad komen.

Ik ben dus eigenlijk na mijn verlof aangewezen op een fiets, of dus bakfiets/fietskar.

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Waar parkeren jullie je bakfiets? Bij ons past hij echt niet in de schuur. En buiten laten staan lijkt me ook niet handig, als die dingen zo vaak gestolen worden.

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Lovely: in de 3 wielers kunnen baby's in de maxi cosi mee, die gaat dan in een speciale standaard. Volgens mij wordt aangeraden vanaf een maand of 2/3.

Jenala: wij hebben ook geen ruimte in de schuur en dse bakfiets is te breed om door de poort te passen. Hij staat bij ons pal voor het huis (we hebben geen voortuin, dus op ons parkeervak), altijd onder een beschermhoes en met een scooterslot aan het huis verankerd. Die zal dus niet snel gejat worden ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou eens uitzoeken of het ook met een 4wieler kan.
    Mijn buurvrouw heeft een bakfiets die ik mag lenen :D.

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Een 4 wieler? Volgens mij (maar ik kan het mishebben hoor :)) bestaan er toch alleen 2 of 3-wielers ;)

Deel Deze Pagina