Vanaf wanneer mag een kindje in een bakfiets vervoerd worden? Wij wonen in een stad en doen eigenlijk in de stad alles met de fiets. Ik zelf werk ook in de stad en zit met een parkeerprobleem van de auto. Bedrijf zit in het centrum en de parkeerplaatsen zijn alleen bedoeld voor mensen die van ver buiten de stad komen. Ik ben dus eigenlijk na mijn verlof aangewezen op een fiets, of dus bakfiets/fietskar.
Waar parkeren jullie je bakfiets? Bij ons past hij echt niet in de schuur. En buiten laten staan lijkt me ook niet handig, als die dingen zo vaak gestolen worden.
Lovely: in de 3 wielers kunnen baby's in de maxi cosi mee, die gaat dan in een speciale standaard. Volgens mij wordt aangeraden vanaf een maand of 2/3. Jenala: wij hebben ook geen ruimte in de schuur en dse bakfiets is te breed om door de poort te passen. Hij staat bij ons pal voor het huis (we hebben geen voortuin, dus op ons parkeervak), altijd onder een beschermhoes en met een scooterslot aan het huis verankerd. Die zal dus niet snel gejat worden
Ik zou eens uitzoeken of het ook met een 4wieler kan. Mijn buurvrouw heeft een bakfiets die ik mag lenen .