Yes we zijn verhuisd! Helemaal tevreden en blij, alleen de woonkamer is nog zo kaal, waardoor het meer als een vakantiehuisje voelt. De muur is 9 meter lang. Het witte kastje wordt nog vervanger door een zwart metalen tv meubel op wieltjes, 180 cm breed ipv 130 cm. Ook een stukje lager. In zou graag wat warme kleuren willen toevoegen. Ik dacht aan een kleurige ixxi, maar twijfel over de plek, grootte en print. We willen waar mijn gitaar nu staat nog een fauteuil. De stoelen bij de eettafel zijn groen.
Grote plant dacht ik ook aan of iets groots aan de wand tussen het tv meubel en de eettafel. Je hebt ook van die wandplankjes waar je nog wat op kunt zetten. Dat breekt het ook, maar is niet zo kolossaal als een ixxi bijvoorbeeld.
Ik zou de muur zeker een kleurtje geven. Dat geeft zoveel meer sfeer. Het hoeft geen donkere tint te zijn, net van het witte af scheelt al. En op Pinterest staan echt hele leuke ideeën. Eventueel tot aan de eettafel een andere kleur zodat je de muur opdeelt. Een grote ‘foto’ doek of bijv een ixxi..
Ik zou de muur een warme aardetint geven (kijk eens op de kleuren kaarten van pure and original. Wij hebben terracotta boven en de badkamer wordt Sahara dust), en een gallery wall beginnen met mooie posters en foto's. Kijk eens op desenio.nl Ook zou ik een grote Palm neerzetten in een mand. Kijk even op Fleur.nl en leuke buikmanden vind je overal!