Even van mijn afschrijven..

Discussie in 'De lounge' gestart door Doeline, 4 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    #1 Doeline, 4 mei 2020
    Laatst bewerkt: 4 mei 2020
    Ik ben op dit moment een paar jaar getrouwd en we hebben een kind. Alleen denk ik vaak aan mijn eerste vriendje..Ik ben de gene die toen de tijd de relatie heeft afgebroken. Hij was heel lief en zorgzaam maar ik denk dat ik het allemaal te eng vond om mij te binden. Nu gaat meneer trouwen. Hij weet niet dat ik hem in de gaten hou. Of misschien ergens wel want hij heeft mij ook al geblokt op instagram haha! Ergens wil ik hem heel graag een bericht sturen om het te vertellen wat ik nog voel. Mijn man en ik hebben veel meegemaakt. Allebei mijn ouders zijn op dit moment ook ernstig ziek. Mijn vader heeft niet lang meer is het dat ik daarom terug wil naar toen? Iemand die dit herkent? Ik loop ook heel erg rond met schuld gevoelens dat ik het uit gemaakt heb toen de tijd.

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Nou ik hoop dat die twee puntjes je opluchten

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jammer dat je het hebt weggehaald, van je afschrijven kan zo fijn zijn. Al hoop ik dat alleen het opschrijven al wat opgelucht heeft. :)

4. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Heb het geplaatst.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk dat iedereen wel eens terug verlangt naar vroeger of een eerste vriendje.
    Mijn eerste vriendje was mijn eerste echte liefde waar ik het nog steeds warm van krijg, we hebben erg leuke tijden gehad en daarna beiden onze eigen weg gegaan. Ik spreek hem soms nog en dan besef ik wel dat ook hij niet perfect is en onze relatie sowieso had stukgelopen.
    Je gaat momenteel door een moeilijke tijd en dan zijn zulke gedachten niet raar.
    Hou het enkel wel bij gedachten (of schrijf hem een brief en verstuur deze niet). Hij gaat trouwen en heeft jou geblokkeerd dus zit echt niet te wachten op jouw gevoelens.

Paardenbloem, Lamode, Lorena86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik weet niet zo goed hoe te reageren. Wel dat dat blokken op insta denk ik al genoeg zegt over zijn gevoelens voor jou, namelijk dat hij niets met je te maken wil hebben. Richt je op je huwelijk en gezin.

7. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Oké dus ik ben niet raar ofzo haha! Dat houd mij ook wel tegen om hem een bericht te sturen. Ik weet dat ik hem veel verdriet heb gedaan. En wil dat hij gelukkig is. Wil het hem ook niet nog moeilijker maken.

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  8. Ik denk dat je het erg moeilijk hebt en je gevoelens in de war zijn.
    Heb je geen vriendin uit die tijd?

Sterkte!

9. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    dank je wel. Jawel wat dan?

10. Om daar gesprekken mee te voeren, mee terug de tijd in te gaan.

11. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ja dat kan.. maar durf niet zo goed het met mensen er over te hebben die mij persoonlijk kennen.

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Wat wil je bereiken met hem een bericht sturen (laat staan met hem vertellen wat je nog voelt)?

Hij gaat trouwen en hij heeft je geblokt op instagram...dat lijken me van zijn kant duidelijke signalen. Wat verwacht je van zijn kant? En wat denk je dat een bericht van jou voor hem brengt?

Marsepein vindt dit leuk.
  13. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Wat @GossipGirlxoxo zegt, dat hij jou geblokt heeft zegt wel genoeg denk ik. Laat het gaan: “nostalgia is a liar, that insist things were better than they seemed.”

Gewooniemand, owly, Rosa Canina en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ja ik moet het ook wel laten gaan! Dat wil ik ook heel graag. Ik heb ook een lieve man en door hem de leukste zoontje ooit!

15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Is het niet een beetje laat om je gevoelens te delen met iemand die binnenkort gaat trouwen en zijn geluk heeft gevonden? Ik vind het best egoïstisch om dat nu pas te doen. :oops: Komt dat misschien voort uit de gedachten dat wanneer hij getrouwd is je echt geen kans meer maakt op een eventuele relatie met hem? Omdat het dan zo definitief is of lijkt te zijn?

Marsepein, Iertje81, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ja is ook wel zo. Heb ook wel een beetje spijt dat ik het niet veel eerder heb gedaan. Maar door dat ik ging zoeken kwam ik er achter dat jij gaat trouwen. Maar dit gevoel speelt al veel langer.

17. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Iedereen heeft vaste wel een 'aller eerste liefde' waar hij/zij nog aan terug denkt..je zal dus niet de enige zijn.

Van zijn kant lijkt mij heel duidelijk dat hij niet op jou, of jouw gevoelens voor hem zit te wachten. Waarom zou je dit überhaupt willen doen? Wat wil of hoop je er mee te bereiken dan alleen je gevoelens te uiten?

Paardenbloem vindt dit leuk.
  18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dit.

Het is denk ik trouwens verder niet gek. Ik heb de afgelopen jaren een paar keer als ik zelf in een moeilijke periode zat, echt veel en levendig over mijn eerste vriendje gedroomd en wel eens bedacht hoe het zou zijn als ik hem opzocht op Facebook en eens koffie met hem ging drinken.
    Ik denk dat dit meer een soort verlangen is naar een soort perfect plaatje waar alles goed is, maar wat in werkelijkheid niet bestaat.
    Toen ik die ex op Facebook opzocht, stortte dat perfecte plaatje gauw in elkaar trouwens:roflmao::D

Nellie4, Celika, YaelStone en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Hahaha :roflmao::roflmao::roflmao:

Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012