Ik heb een leuke aanbieding gezien op de site van centerparcs. Een midweekje in een hotel appartement met ontbijt voor maar 180 euro. Maar nu staat er dat er in dit hotel appartement geen baby's en kinderen mogen. Op de site staat: NB: Er is geen ruimte voor kindermeubilair en huisdieren zijn niet toegestaan. Voor gezelschappen met een baby is het niet mogelijk om in deze accommodatie te verblijven. Wij zijn al een keer naar zo'n hotelappartement geweest, en ik weet dat er geen kindermeubulair is. Maar ik heb zelf een camping bedje die ik kan meenemen, en we hebben ook een inklapbare kinderstoel. Zouden ze moeilijk doen als we wel met onze dochter naar zo'n hotel appartement gaan?
in het hotel mochten wij toen geen camping bed meenemen ze zeggen dan aan de telefoon dat kinderen alleen in de bungalows mogen. grrr:x
Voor je boekt zou ik wel het één en ander even na vragen bij Center Parcs. Als dat het zo is dat mijn voorgangsters zeggen, dan is het misschien een teleurstelling voor jullie en hebben jullie geen leuk tripje. Dat zou toch jammer zijn.
Ik weet niet waar je heen wilt, maar Centerparcs Zandvoort heeft ook een hotel dat zeer geschikt is voor kinderen. Volgens mij is het tegenwoordig geen Centerparcs meer, maar Sunparcs. En je mag gebruik maken van alle faciliteiten van het park (incl. superzwembad). De hotelkamers zijn heel ruim en hebben een keukentje. Ideaal met kinderen!
Wij zijn ooit in zo'n appartementje geweest in de Eemhof, met zijn tweetjes! Maar ik vond het toch allemaal vrij krap moet ik eerlijk zeggen en het zou mijn keuze niet zijn om een kindje daarmee naartoe te nemen, dan zou ik eerder voor een bungalow gaan! Denk idd ook dat ze dat vooral doen voor geluidsoverlast etc...
Huttenheugte is ook erg mooi, ruime bungalows en je hebt er van alles. Toevallig ben ik daar geweest met vrienden voor ik zwanger raakte. Ze heeft zelf ook een klein kindje en was allemaal geen probleem =)
Heb toch maar even gebeld...en ze zeggen dat het niet de bedoeling is dat je daar met een baby verblijft, daarvoor hebben ze de bungalow's. Toen heb ik gezegt dat als we zelf een campingbedje meenemen en een eetstoel, en of er dan nog problemen waren. Zij zag zelf geen problemen....maar helaas mocht het gewoon niet Maar ze zei wel dat als ze het niet wisten.....ze er ook niks aan doen Maar goed, weet niet of ik die gok wel durf te nemen. Het gaat trouwens om een hotel appartment in de eemhof. Huttenheugte zijn we een half jaar geleden nog geweest met familie. Maar mijn god wat waren die huisjes verouderd. En de slaapkamer was zo ontzettend krap...dat we het hele bed opzij moesten schuiven, en toen paste het campingbedje er net in.
wij zijn in november een weekendje naar het heijdebos geweest..in een twee persoonshuisje met de kleine erbij. idd ook geen kinderbedje of iets dergelijks. het was niet groot maar we hebben de bedden aan de kant geschoven en was er ruimte zat voor haar bedje. zo konden we toch "goedkoop" weg met z'n drietjes wij hebben niks gemeld over een baby. manlief is gaan inchecken en sleutel gehaald ik en dochterlief gewoon in de auto gewacht. toen we aankwamen bij de huisjes moest ik wel erg lachen want we waren zo te zien niet de enige die dit hebben gedaan hihi
Maar toch lijkt t me in een hotelappartement toch wat gehoriger, ik weet niet of ik het risico zou nemen met een baby, als mensen gaan klagen, heb je wel een probleem denk ik.
Ik zou zelf het risico niet nemen, wat als ze het wel door hebben? Lijkt me zonder van het geld! Volgens mij heeft centerparcs ook wel eens een aanbieding voor een huisje voor een midweek alleen het probleem daarmee is dat je dus niet weet naar wel park je gaat volgens mij. Eemhof is trouwens wel een leuk park
Daarom mogen er idd geen baby's in het hotel gedeelte, ze willen geen geluidsoverlast. Vrienden van ons zijn er vorig jaar, met baby, zonder pardon uit gezet. Nee, ik zou het dus niet doen, zou niet echt lekker zitten......