Bakkaboe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirwar, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Hier verkoopt een winkel die Willemsen heet het.
     
  2. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hier ook een echte Bakkaboe-fan!
    Ze verkopen het hier bij de Jola en de laatste tijd ook bij de Sengers textiel. Vind het erg leuke kleding voor weinig geld en kwaliteit is prima.
    Prijzen zitten volgens mij tussen de 3 en 20 euro, grof gezegd.
     
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.489
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Van de Ven ken ik ook, zit in zuid holland o.a in Ridderkerk -geen idee hoe groot de keten verder is, maar qua winkel lijkt dat nogal op de Jola trouwens (ik kom zelf uit brabant) .
    Wist niet dat ze daar dus bakkaboe hadden (bij vd Ven) dus ik ga daar zeker kijken :) ik vind de kleertjes erg leuk (gehad van familie uit brabant + 2e hands gekocht ook tot nu toe)
     
  4. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    spijkenisse verkoopt een winkel op akkers het, groot fan van, goede kwaliteit, niet al te duur en broekjes e.d. vallen smal
     
  5. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik ga ook snel naar Ridderkerk :D Ben wel benieuwd geworden naar dit leuke merk. Ik zou niet weten waar van de Ven zit, maar ik zoek wel even op internet!
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.489
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    van de Ven zit bij het grote winkelcentrum van ridderkerk. Als je er een beetje bekend bent: Hij zit tussen Bram Ladage en de Kruidvat in. Of tussen Team Kapsalon en de Kruidvat in -wat je wil ;) . In dat straatje zeg maar... Dus niet binnen in het winkelcentrum, maar je blijft buiten.
     
  7. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Even off-tpic: volgens mij zijn hier een paar mede-Ridderkerkers haha.

    vd Ven zit in het rijtje van Abels en O'Moda, inderdaad in het 'buitenrijtje', zoals Athina al aangeeft.
     
  8. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ok, leuk zeg! Ik had al eens op internet gekeken waar het te koop was, en daar kwam ik het dichtsbijzijnd in Oosterhout. Nog niet echt naast de deur voor ons.
     
  9. Monique76

    Monique76 Niet meer actief

    Hoi,

    Ik weet niet of het A of B merk is. Ik ben gewoon fan van Bakkaboe. Djaydee heeft meestal wel kleren aan van dit merk. Het is leuk en lekker betaalbaar.

    Ik koop met meestal bij Jola of v-d Ven Fashion.

    Groetjes Monique76
     
  10. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat ik zo jammer vind van dat merk is dat een leuk kledingstuk vaak "versierd" is met een (in mijn ogen) lelijk tekstje of merkje.
    Vind dat zo ontzettend jammer!
    Maar misschien moet ik maar wat beter zoeken in de rekken, als jullie er zo enthousiast over zijn ;)
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.585
    3.477
    113
    Ik heb alleen maar Bakkaboekleren zonder merkjes, teksten of figuurtjes. Wel met rouches, strikjes en kantjes, maar dat vind ik wel weer leuk. Al vind ik die leukste dingen altijd wel ergens achter in het rek weggestopt, dus de volgende keer inderdaad iets langer doorsnuffelen ;) !
     

Deel Deze Pagina