Dag dames, Wie weet waar je in een gewone stenen winkel zoals Xenos lege heliumballonnen kunt kopen die je zelf met helium vult? Ik vind wel wat feestwinkels maar die zijn te ver. Bedoel dus de gewone winkels die je meestal standaard in centra vindt.
Heb je geen Deen in de buurt toevallig? Daar verkopen ze lege ballonnen. Ik ga trouwens naar de Action hiervoor. Daar heb je ze in alle kleuren, cijfers en maten.
Oh daar was ik nou nooit opgekomen. We hebben inderdaad een Deen in de buurt. Ga daar straks meteen even kijken. Bij Action zie ik alleen gewone ballonnen en die blijven dan niet lang zweven.
Op de site geven ze altijd maar zeer beperkte gegevens. Ik zou er naar toe gaan en kijken op de achterkant van het zakje.
Wij kopen die ballonnen altijd daar (action) en het heliumtankje ook. Ze blijven prachtig zweven: wel een week lang.
Yep de action! Hema heeft ook er ook, maar dat zijn vaak cijfers. Big bazaar misschien ook? Er zijn vaak ook wel feestwinkels waar ze dit soort zaken verkopen
Oh wat gek dat ik bij de Action alleen gewone ballonnen dacht te zien. Maak meteen een afspraak voor morgen.
Ben er ook niet zeker van maar ik zou daar als eerste kijken. Zou vreemd zijn om een helium tanks te verkopen maar niet de ballonnen. Al is het wel de action
Hahahaha heb een afspraak voor vanmiddag gemaakt dus laat het straks weten. Zo niet ga ik meteen door naar de Deen.