iedere donderdag wordt er bij ons aan huis brood bezorgd. Normaal was ik thuis maar sinds deze week niet meer nu zet de bakker het brood in de voortuin echter zijn er 2 broden open gemaakt door katten. wat met het brood doen? en hoe cummuniceren naar de bakker?
Ja, dat heb je als je eten buiten achterlaat. Heb je misschien een harde doos die dicht kan? Een rolbox of iets dergelijks? Misschien kun je die voor de bakker in de tuin zetten, ben je van het probleem af. Wel even een belletje over wat je bedoeling is.
Was er met de bakker afgesproken dat ze het zouden neerzetten? Dan kan je hem niks verwijten. Ik zou zorgen voor een goede afsluitbare doos/kist waar ze het kunnen achterlaten als jij er niet bent. Brood wat nu aangegeten is zou ik weggooien.
Je kan zijn kinderen ontvoeren of zijn ruiten ingooien, maar ik zou persoonlijk beginnen met een gesprek.
Het brood zou ik weggooien en je kan t evt melden aan de bakker. Je mag niet verwachten dat ie er iets mee doet maar mss krijg je wel een nieuw brood valt te proberen
Ts, Weet niet wat je had gedacht met je brood te kunnen doen maar kan maar een ding bedenken.... Is voer voor de vogels.... En idd een dikke tas klaarleggen of een bak waar de bakker je brood in kan doen. bakker treft in deze geen blaam dus enige wat ik zou communiceren is waar hij de volgende keer je brood kan neerleggen zodat de katten er niet bij kunnen.
Dit kan jij de bakker niet kwalijk nemen. Dus mooi een grote bak, kist of zo neer zetten en daar in doen. Telefoontje naar de bakker of hij het nu voortaan daar in wil doen.
Hahahah Ik zou het aan gegeten brood weggooien of aan de vogels voeren, en naar de bakker bellen of eventueel langs gaan en het uitleggen. Misschien kan je zo een plastic bak kopen met deksel zodat de brood daarin kan als je de volgende keer weg bent? oid..
Oh gats dat brood werd hier echt niet meer gegeten.. Katten lopen door poep, eten dooie vogels enzo 😁 No Thanks! Een koelbox ofzo buiten zette intervolg of aan de deur laten hangen in een dikke tas, al zullen sommige katten er veel voor over hebben om het te pakken te kunnen krijgen
Een tas aan de klink is geen goed idee. Katten zijn heel vindingrijk, zeker als ze ruiken dat er eten in zit. De eerste de beste slimme kat met honger haalt brood eenvoudig uit iedere open tas. Of ze scheuren een tas kapot Een goed afsluitbare kist/krat is wel een goed alternatief.
bakker gesproken gaat om 7 broden per week zetten nu een box achter in de tuin neer en daar zet hij ze dan neer brood waar de katten aan hebben gezeten gaat naar de eeenden