wie kan er en wil goedkope muur schildering maken

Discussie in 'De lounge' gestart door bengeltje86, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    beste mensen
    wij gaan binnenkort verhuizen richting Betuwe/Arnhem nu willen wij voor ons zoontje een thomas de trein muur schildering wij zorgen voor verf enzovoort maar nu is het zo wij hebben tja niet al te veel centjes wie wil en kan er voor mij dan een mooie muur beschildering maken? tegen kleine vergoeding uiteraard.
    ons zoontje is zo weg van treinen dat ik hem dat niet wilt onthouden.
    dus wie bied zich aan hihi wij zouden diegene dankbaar zijn

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou een beamer lenen/huren. projecteren op de muur en overschildern. kind kan de was doen dus jij vast ook hahahaha ;)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    upje???

zou kunnen maar aangezien ik dan weet dat het niet mooi word hahahaha

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    echt niemand? die wilt :(

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    met een grote muurschildering ben je al gauw minimaal een dag intensief bezig ik denk dat niemand dat voor weinig gaat doen op familie en vrienden enzo na dan, voor onze woezel en pip tekening heb ik een week lang pijn in mijn armen gehad (door ziekte) ik weet niet wat je weinig noemt misschien moet je even een richtprijs noemen zodat mensen weten hoeveel "weinig" is ;)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    met een beamer is idd echt super gemakkelijk hoor!
    dan kan het haast niet mis gaan!
    je plaatst de beamer tegen de wand met de tekening en die trek je over met potlood of gelijk met zwarte verf....
    en dan inkleuren!

hoeveel is de kleine vergoeding???

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn schoonzusje doet het wel, maar die woont in Eindhoven, dus da's niet erg handig ;)
    Maar misschien dat je hier wat mee kunt: www.Letscontact.nl
    Je hebt namelijk op allerlei plekken in Nederland zogenaamde ruilkringen: daar kun jij je diensten aanbieden tegen een lokaal ruiltarief en weer diensten van anderen 'kopen' met wat je zelf verdiend hebt.
    Ik ben zelf hier in DenBosch lid van zo'n kring en bak veel taarten voor anderen, en koop daar weer hulp in de tuin en in huis (klussen) voor terug. Zo hoeven wij ook geen dure profs in te huren en heb je dus toch de dingen goed gedaan door mensen die er wel handig mee zijn!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    rozemarijke , dat klinkt idd erg handig zeg!!
    echt goed zulke initiatieven!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh bedankt voor de handige tip zeg
    ja goh ik zou zo best 75 tot 100 euro voor willen geven hihi
    maar ik ga me eens aanmelden op die site

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    wij maken zelf muurschildering dmv spuitbussen( graffiti in kunstvorm) maar dan zijn wij er met zijn 2tjes al een hele dag zoet mee. wij rekenen altijd voor een kinderkamer rond de 400 euro dus ik ben bang dat je niet ver gaat komen met 75 a 100 euro:)

wat de andere meiden al zeiden, als je een beamer huurt kom je al een heel end. helemaal als je er goed de tijd voor neemt dan kan t echt mooi worden;)

succes iig

11. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik tekende altijd met auqarelpotlood,( nu niet meer) ik kan daar ook geen prijs op plakken want ik was vaak een maand bezig. zoiets kun je dus alleen maar doen "bij iemand uit de straat" ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je voor 100 euro ver komt. het is veel werk. ik zou het ook zelf eerst proberen. in het ergste geval moet je de muur overschilderen.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja maar ik hoef dus niet de hele kinderkamer gewoon 1 muur ;)

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

heb je al gedacht aan fotobehang. je kunt tegenwoordig je eigen foto's maken ter grootte van een muur. als je een mooi plaatje hebt van die trein? als je heel handig bent kun je zelfs je eigen kind erin bewerken. zit ie zelf in die trein.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
  15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx voor het mee denken dat vind ik super fijn
    bossi dat is ook een optie en ook leuk
    alleen als ik zie dat het 99cm bij 66 is is dat best ja klein zie niet dat zij verschillende soorten hebben en grote

blub dat wist ik ook niet ja lastig uit te leggen wilde gewoon stukje natuur gebied waarop thomas over het spoor komt rijden met leuke dingen erbij

maar kan eens opzoek gaan
    fijn dat jullie mee willen denken ben ik zeker blij mee

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

als je een plaatje hebt dan kun je dat uploaden in een programma. je heb tegenwoordig best een aantal sites die online dan die foto tot behangpapier kunnen maken in een door jullie vastgestelde grootte. geloof zelfs dat de hema het ook kan ( weet ik niet zeker) het is alleen niet echt goedkoop. maar dan heb je wel iets speciaals.

je kan ook vragen of iemand hier een plaatje wil bewerken zoals jij het wil hebben met een fotobewerkingsprogramma.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Op verschillende fotobehang sites kun je rond 140 euro een eigen plaatje/foto op behang laten drukken. Afmeting weet ik zo niet.

Even een site opzoeken.

Hebbes:- FotoMuur Shop

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    denk dat een muurschildering hem niet wordt, ookal is het 1 muur als je het naar je smaak wilt dus netjes kost het echt wel meer dan het budget wat jij wilt uitgeven want het is echt best een hele klus. de oude buren van mn vader hadden het laten doen, echt een prachtig kunstwerk maar daar hangt dan wel een prijskaartje aan.
    wat voor tekening zou je willen dan? als het een makkelijk iets is bijv met een beer en niks geen kleine frutsels en poespas zou je idd met een beamer al een eind komen....

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Een vriend van ons doet het, maar die rekent 250 euro voor een vriendendienst. Dat vind ik niet meer dan terecht, want hij is (ook met 1 muur) zeker 2 dagen bezig om het er echt mooi op te krijgen.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oke thnx bossi ook voor deze site heb ze opgeslagen en ga er straks rustig na kijken

rica ja het is iet van thomas de trein zo landschap tja hoeft niet te druk

anneliesje ja was er idd al bang voor dat het prijzig zou zijn maar met alle tips ben ik ook erg blij want daar kan ik ook wel wat mee en dat het zo lang ging duren ja dag idd wel paar uur maar niet 2 dagen net wat je zegt moet ook mooi worden/

Deel Deze Pagina