ouders met een bakfiets

Discussion in 'Algemene clubs' started by mouschy, Aug 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wie van jullie hebben ook een bakfiets? Welk merk en type hebben jullie en bevalt die? En hoelang hebben jullie de bakfiets al? Voor hoeveel kids word de bakfiets gebruikt?

View attachment 8819

Dit ben ik in onze bakfiets. We hebben deze 2e hands gekocht via MP met de stickers op de zijkanten, erg leuk moet ik zeggen8)
    Wij gebruiken het het meest met 2 kids, en ik moet het nog uitproberen met onze 3e erbij. Maar dat gaat zeker want ik heb dat al eerder gedaan, 2 kids en een maxicosie. En de hond past er ook nog bij dan:D

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja, hier een bakfiets! Van bakfiets.nl :) Echt een must in amsterdam want met de auto kom je nergens (plus mega hoge parkeerkosten). Mijn zoontje wordt nog met de maxicosidrager vervoerd in de bakfiets, ideaal! Straks laten we een fietszitje er in monteren :) Ik vind het echt een heerlijk ding!

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hebben er ook een fietszitje er in zoals je kan zien. Echt ideaal voor de kleintjes!

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb een babboe bakfiets, voor Robyn hebben we er een peuterstoeltje bij gekocht. Ik vind het een heerlijke fiets (als de versnellingen tenminste goed staan, daarvoor vervloekte ik dat ding nl )
    Hier wordt hij dus voor 1 kindje gebruikt. Ik vind het erg makkelijk omdat de kinderwagen er ook bij kan, plus ik kan eindelijk gewoon 1 keer in de week boodschappen doen (wij hebben geen auto). Ja ik ben Fan!

Share This Page