Weet iemand waarvan de bakplaten van de Xenos zijn gemaakt en of die ook in een magnetron/ovencombi kunnen op bakstand?
Waarvan ze zijn gemaakt? Is dat geen teflon? Of zeg ik nu iets heel geks. Die kunnen gerust in de combimagnetron hoor. Veel bakplezier.
Zou je voor de zekerheid niet van die siliconen bakvormen kunnen gebruiken dan? Daar hebben ze geen bakplaten van, maar ik weet niet wat je wil gaan maken. Anders gewoon even bij de xenos gaan navragen. Ben je helemaal zeker.
ik wil dus pepernoten maken onder andere, dat kan helaas niet in een siliconen vorm.. Zal idd eens bij de Xenos vragen
Ik neem dat alle bakplaten ook wel in een combimagnetron kunnen en je dus ook niet bang hoeft te zijn voor vonken en meer van dat soort ongein.
Als je in de combi magnetron de overstand gebruikt, dan komen er geen magnetronstralen vrij. Je kunt dan ook rustig met metalen roosters etc. werken...Dus als jij een bakplaat bij de Xenos hebt gekocht die geschikt is om te gebruiken in een oven, dan kan dat ook gewoon in de combi magnetron, geen probleem. Wel goed opletten dat je echt de oven gebruikt