wie heeft er ook een magnetron met crispfunctie en bij behoorende plaat en wat maak je erin en hoelang moet het gerecht? ik kan weinig op het internet ervan vinden alleen de standaard dingen maar je kan ook vb appeltaart en verse pizza's bakken. heb nu al 2 jaar deze magnetron en heb eigenlijk nooit de functie gebruikt.
Hey tweety, wij hebben ook een crisp-plaat bij de magnetron, maar ook nog nooit gebruikt, dus ben erg benieuwd naar de ervaringen....
Mijn ouders hebben deze functie ook maar hij is echt ideaal! Je kunt er lekker kip in grillen en pizza gaat ook super snel! Alles blijft lekker knapperig. Als je gebakken banaan in de magnatron wilt opwarmen wordt die helemaal soppig maar met die functie blijft het lekker knapperig Moet eerlijk zeggen dat ik de tijd niet weet want bij me ouders druk ik erop en doet die het uit zich zelf!
ik heb hem ook ik druk op crispy en dan draai ik aan de knop van de tijd doe ik een pizza uit de diepvies leg ik op de plaat(bevroren) en dan 6min en dan is ie bij mij toch wel klaar! sucses!
vanavond een verse pizza gemaakt alleen de bodem was te dik dus niet erg lekker maar in 12 min was ie gaar wat normaal niet zou lukken want de bodum was echt te dik. volgende keer beter.
Ik maak altijd mijn aardappels op de crips functie. Dan pof ik ze eerst en dan met schil en al in plakjes op de plaat. Olijfolie en tijm erover heen en heerlijk eten! Isabella is hier helemaal gek op.
Wij hebben sinds vorige week een nieuwe keuken en dus ook nieuwe oven/magnetron met crispschaal... maar ik hebgeen idee wat ik ermee kan...wie heeft er nog recepten... en hoe lang doe je bijv. die aardappels erin?
Ik pof de aardappels op de combi magnetron en ovenfunctie. Die doe ik er 20 minuten met schil in. Daarna in plakjes op de crispplaat. Die doe ik er dan ook weer 20 minuten in. Super makkelijk, low vet en erg lekker. Zo kun je de partjes uit de diepvries ook doen. Dezelfde tijd ongeveer.
Wij hebben vorig jaar een microgolf met zo'n functie gekocht, toen moesten we ons registreren op de (Samsung?) site en zouden we zo'n crispy plaat toegestuurd krijgen. Maar die hebben we nu dus nog altijd niet. Er zat wel een soort rooster bij, waar we pizza's mee klaarmaken maar dan krijg je dus niet echt een krokante bodem.
sinds drie weken hebben wij hem ook en heb al 4 appeltaarten gebakken in 30 minuten en ze zijn nog nooit zo lekker geweest ga vanmiddag maar weer een bakken groetjes debby