nog niet veel verandering hier alleen dat ik sinds deze ochtend erg ongikrampen heb en dat ik daarnet bij het plassen wat rozig aan mijn papiertje had. heb ik anders nooit zo voor mijn ongi.
Wie weet heeft het met de innesteling te maken? Bij mij vertrok het balletje gevoel bij 4 dagen voor mijn nod daarom heb ik toen ook getest omdat ik dacht dat ik het mis had. Gevoel weg nou dan ben ik ook niet zwanger. Maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Groetjes en succes met het wachten nog. labmuisje
rustig afwachten meer kun je hellaas niet doen. Misschien heeft het wel geprobeert in te nesstelen maar is daar iets niet bij goed gegaan. Hopen op het beste en dat de duivels maar weg mogen blijven. Groetjes labmuisje
dacht deze ochtend dat het game over was maar vanaf deze middag heb ik geen verlies meer. raar raar raar
De bovenkant van je vagina, dus waar je (of niet ) schaamhaar zit, daar voel je iets hard, dat is je schaambot. Als je zwanger bent kan de verloskundige op een gegeven moment je baarmoeder daar boven voelen.
deze ochtend wat roze verlies na een grote boodschap te doen, dus erg geperst hehe. daarna niks meer. wel sosm steken in mijn buik, niet zoals bij ongi maar echt priemsteken lijkt wel soms ter hoogte van mijn navel. nog maar wat afwachten
nee heb nog niet getest gewoonweg omdat ik er geen in huis heb. zou het misschien toch maar eens doen.
ik ga afwachten tot morgen, zien of de duivels dan niet gewoon komen. zijn ze er niet dan ga ik woensdag zeker testen.
Ik had ook een bal in mijn buik toen ik zwanger bleek te zijn! Ik beschreef het als een rare golfbal. Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. Soms heb ik nog steeds zo'n soort klein krampje, en ik zit nu al bijna in week 15. Zegt helemaal niks dus - dan kan je gewoon zwanger zijn. Hoop dat je positief test!! Groetjes, Dominique