Nou bij mij was die bal in de buik dus echt een teken van zw. schap Vanaf eisprong ook menstruatie achtige krampen. Ben benieuwd of jullie ook positief zullen testen, succes!!!
zorra meid dikke proficiat zeg. ik ga een van de dagen toch eens testen denk. ik voel de duiveltjes wel maar ik zie ze niet hehe.
Ik heb precies hetzelfde. Sinds de eisprong die ik gevoeld heb afgelopen zondag de hele tijd het ongi gevoel. Soort kramperig/spierpijn gevoel. Laten we het hopen, zou zoooo gaaf zijn. We gaan namelijk zaterdag 26 aug. trouwen en dan zou dit het mooiste kado allertijden zijn. @ Mamavanbo, wat onwijs balen zeg!! Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he!!
@MamavanBo: Wat een teleurstelling voor je zeg, ik hoop dat het volgende maand wel raak is voor je! Vanesje: Zou idd een heel mooi huwelijkscadeau, ik zal voor je duimen!
Ah, jammer, Mamavanbo! Ik hoopte het echt voor je. Nou, veel succes in de volgende ronde dan maar! Groetjes, Dominique
Hey mamavanbo... balen meid... had het je echt gegund... ben vandaag 1 dag overtijd en nog steeds geen duiveltjes.... xxx