Misschien een vreemde vraag (of helemaal niet...)... Effe klagen... Ik zit nu in week 7 van mijn zwangerschap en tot een paar dagen geleden ging het eigenlijk wel met mijn klachten (ik was voornamelijk erg moe, beetje misselijk, zere borsten etc.). Maar sinds een paar dagen kom ik niet meer overeind van de moeheid, duizeligheid en de misselijkheid en zo'n algeheel gevoel van ontzettende akeligheid. Weet iemand hoe lang dat ongeveer duurt? Ik heb wel begrepen namelijk dat dat na verloop van tijd minder wordt... Kijk, ik ben erg blij dat ik dit voel, ik heb namelijk nog helemaal geen echo gehad en veel meer zekerheid dan een test en die klachten heb ik niet, maar goed... zo is het ook niet echt prettig, zacht uitgedrukt...
dat is voor iedereen verschillend, wij kunnen niet voor jou zeggen hoe lang het gaat duren maar over het algemeen wordt het na 14 a 16 weken minder
Hoi hoi, Ik heb al deze klachten ook. Gehad vanaf week 5 en nu worden ze langzaam iets minder. De clou zit hem bij mij in regelmatig eten....ik neem 2 x per dag een kopje bouillon (zout) en 3x per dag een dextro (suiker) Verder eet ik gewoon normaal. Ik bleek een wat te lage bloeddruk te hebben en mijn suikerspiegel wiebelde, haha....Vandaar de duizeligheid. Hoop dat je je snel beter voelt. Grt Marieke
Bij mij allebei de keren met 16 weken! Echt een drama is het, weekjes aftellen en toch voor ogen houden dat het voor een goed doel is.