He meiden, Wanneer kan je nou echt zeggen dat de bevalling zal gaan beginnen? Zondag en maandag avond veel salt gehad van voorweeen en dat heeft er voor de gezordt dat de kleine man wast kwam te liggen. Nou heb ik gister avond best lang harde buiken gehad. Niet ff een harde buik nee hij hoelt best lang aan. Vanochtend werd ik wakker met krampen die ook door trekken naar me rug. Ik denk dat het z`n 1 uur heeft aangehouden. Daarna ben ik nog ff in slaap gevallen en heb nu nog steeds een kramp gevoel in me buik maar niet meer zo hevig. Heeft dit nog met voorweeen te maken of kan het nu misschien gaan beginnen. Ik hoop stiekem wel op het laaste want de zwangerschap wordt lichamelijk nu wel erg zwaar oet ik zeggen. Gr Tam
je herkent de bevalling op moment dat er een regelmaat gaat komen in bv je harde buiken.. denk dat je nu nog voorweeen hebt... je merkt het vanzelf en als je twijfelt, dan kan je tijd opnemen tussen de harde buiken in... dus stel je krijgt nu een harde buik.. en over uur weer.. en dat blijft doorgaan, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat het niet lang meer duurt.. het zal ook iets anders aanvoelen dan een normale harde buik.