Haar verven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linka76, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb een vraagje, mag je je haar verven tijdens zwangerschap?

Wel beetje domme vraag, maar voel beetje onzeker want je weet het maar nooit of wel goed is of niet.

2. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    hallo,

ik heb mijn haar wel geverfd tijdens mijn zwangerschap. Je kunt het het beste wel even melden bij de kapper. Ook heb je kans dat de kleur anders uitvalt dan je gewend bent. Maar ik geloof niet dat het kwaad kan.

Gr. Ollie.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor een kleurspoeling gaan ipv een hardnekkige verf.

Alle kappers hebben andere meningen (ook ik als kapster)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als mijn vriendin me haar doet? dat is ook een vraag ;)

Kleurspoeling? Hmmmm, kan ook ;)

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb vorige week een spoeling door mijn haar gedaan, durfde het verven niet aan. Daar zit amoniak in... maar de spoeling is wel donkerder uitgevallen dan normaal, dus daar moet wel even mee oppassen ;)

6. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Ik heb het geprobeerd, 1 grote ramp werd het, terwijl het bij de oudste wel goed pakte.
    Laatst zei een kapper me dat het niet goed is omdat stoffen in de verf altijd wat in je bloedbaan terecht komt, dus ook bij de baby, maar andere kappers zeggen weer van niet, de meningen zijn echt verdeeld hier over.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jah, daarom vroeg ik hier of het mocht of niet, dus ik wilde gewoon voor allerzekerheid weten, dan ga ik maar niet verven maar wel spoeling als me gaat lukken, haha!

8. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Veel succes ;)

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik ben vorige week bij de kapper geweest en heb een kleurspoeling genomen. Viel wel donkerder uit....

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nog bedankt voor jullie tip

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik twijfelde ook heel erg en heb de vraag ook bij mijn gynaecoloog gesteld. Ik kreeg een mondkapje mee van de ene gyn maar ze zei dat het verder niet veel kwaad kan omdat de verf tegenwoordig zo is gemaakt dat het geen kwaad kan.
    De andere gyn zei zelfs dat het mondkapje ook niet nodig was...
    heb mijn haar dus wel geverfd en nergens last mee/van ook niet andere kleur oid.

Succes

12. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn vriendin kocht tijdens haar zwangerschap haarverf bij de Tuinen, zonder amoniak geloof ik.

13. Milamou

Milamou Lid

1 aug 2007
    17
    0
    0
    receptioniste
    Haarlem
    Ja dat mag gewoon,het is alleen beter om het de eerste 3 maanden van je zwangerschap niet te doen door de hormonen kan het evrkeerd uitpakken.Maar als j verder bent is het geen enkel probleem

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb zelf mijn haar gewoon geverft 2 of 3 keer. de kleur pakte goed maar bleef/blijft alleen niet lang zitten vervaagt snel

Deel Deze Pagina