Ik heb een vraagje, mag je je haar verven tijdens zwangerschap? Wel beetje domme vraag, maar voel beetje onzeker want je weet het maar nooit of wel goed is of niet.
hallo, ik heb mijn haar wel geverfd tijdens mijn zwangerschap. Je kunt het het beste wel even melden bij de kapper. Ook heb je kans dat de kleur anders uitvalt dan je gewend bent. Maar ik geloof niet dat het kwaad kan. Gr. Ollie.
ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor een kleurspoeling gaan ipv een hardnekkige verf. Alle kappers hebben andere meningen (ook ik als kapster)
Ik heb vorige week een spoeling door mijn haar gedaan, durfde het verven niet aan. Daar zit amoniak in... maar de spoeling is wel donkerder uitgevallen dan normaal, dus daar moet wel even mee oppassen
Ik heb het geprobeerd, 1 grote ramp werd het, terwijl het bij de oudste wel goed pakte. Laatst zei een kapper me dat het niet goed is omdat stoffen in de verf altijd wat in je bloedbaan terecht komt, dus ook bij de baby, maar andere kappers zeggen weer van niet, de meningen zijn echt verdeeld hier over.
Jah, daarom vroeg ik hier of het mocht of niet, dus ik wilde gewoon voor allerzekerheid weten, dan ga ik maar niet verven maar wel spoeling als me gaat lukken, haha!
Ik ben vorige week bij de kapper geweest en heb een kleurspoeling genomen. Viel wel donkerder uit....
Ik twijfelde ook heel erg en heb de vraag ook bij mijn gynaecoloog gesteld. Ik kreeg een mondkapje mee van de ene gyn maar ze zei dat het verder niet veel kwaad kan omdat de verf tegenwoordig zo is gemaakt dat het geen kwaad kan. De andere gyn zei zelfs dat het mondkapje ook niet nodig was... heb mijn haar dus wel geverfd en nergens last mee/van ook niet andere kleur oid. Succes
Ja dat mag gewoon,het is alleen beter om het de eerste 3 maanden van je zwangerschap niet te doen door de hormonen kan het evrkeerd uitpakken.Maar als j verder bent is het geen enkel probleem
ik heb zelf mijn haar gewoon geverft 2 of 3 keer. de kleur pakte goed maar bleef/blijft alleen niet lang zitten vervaagt snel