Oooh daar bedoel ik mee laat een ieder vragen wat ze vragen willen. Sommige dingen kan de een onzeker maken de ander niet. Niet iedereen is gelijk
hahaha!! zolang je buikje verder goed voelt zou ik me er niet teveel zorgen om maken.. denk niet dat een zachte bal veel kan doen..
Een forum is er om vragen te stellen en om rust te krijgen! Belachelijk hoe sommige reageren! Gelukkig kan het geen kwaad de bal
Ik zou me er ook niet druk om maken. Toen ik 15 weken zwanger was van m'n zoontje ben ik eens op m'n kont gevallen. En eigenlijk niet eens direct op m'n kont. Ik deed onhandig een schoen uit, viel naar achter tegen een muur en gleed zo zachtjes naar beneden op m'n bips. Ik lag in een deuk en manlief kreeg zowat een hartverzakking. Niks aan het handje. Als er mensen zijn die vragen dom vinden of onnodig lees het topic en klik dan weg. Ja het is openbaar maar niemand verplicht je om te antwoorden hoor. Als ik op ieder topic moet reageren wat me niet trekt, ik de vragen onzinnig vind of gewoon het onderwerp niks voor mij is dan blijf ik bezig.
Heel herkenbaar hoor, die ongerustheid om de kleinste dingen. Ik was flink verkouden, en maakte mezelf druk dat ons beebje misschien door het niezen of hoesten "los" zou schieten.... Ik zei dat toen tegen mijn man, en die wist mij wel gerust te stellen gelukkig. Ik moet er nu wel om lachen, maar toen maakte ik me daar echt zorgen om. Zeker omdat het de eerste is, nog verder helemaal geen ervaring of vergelijkingsmateriaal, dus dan krijg je dat soort situaties