wanneer begonnen jullie met zwangerschaps zwemmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tammie26, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil graag gaan zwemmen maar met hoeveel weken zijn jullie dit eigenlijk gaan doen?
    Ik weet wel dat het ieder voor zich is maar was nieuwschierig naar jullie verhalen.
    En vond je het de moeite waard?

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik vind zwemmen nu echt vervelend
    dan voel ik me net een oude oma, zo rustig moet ik doen
    anders krijg ik gauw een naar gevoel in mijn buik

dus zwangerschapszwemmen laat ik maar achterwege
    en doe nu gymnastiek

maar ik ben dr met 24 weken ongeveer mee begonnen

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik ben ongeveer 6 weken geleden begonnen, dus met ongeveer 24 weken. Er zwemmen bij ons ook meiden mee die net zwanger zijn en ook die al tegen het einde aan lopen heel wisselend dus.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik heb 1x gezwommen bij 18 weken, maar ik mocht daarna geen schoolslag meer doen ivm bekkenistabliteit, en allleen maar borstcrawl is niet gezellig. Het klets zo rottig bij.

5. Niet meer actief

Ik ben begonnen bij 13 weken en ga om de week. Dat betekent dat ik nu 2 x ben geweest. Harstikke leuk en gezellig. Lekker een beetje bewegen en dat water is heerlijk warm!

:D

Pien

6. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik begon met een week of 28 omdat ik toen weinig andere dingen meer kon, maar ik had het veel eerder moeten doen. Heerlijk vond ik het!

7. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik begonnen toen ik 22 weken was. En doe het elke dinsdagavond, supergezellig joh...
    Lekker kletsen, beetje zwemmen. Je moet er niet teveel van voorstellen hoor, tenminste bij ons dan..
    Het is meer kletsen en lachen, denk dat we misschien 10 minuten van de 3 kwartier echt actief zijn! Haha

Groetjes Richa

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben gaan zwemmen met 23 weken, en vind het heerlijk. Schoolslag is idd erg vervelend met de benen, maar hier doen we dat ook zonder been gebruik, en ik laat mijn benen bij schoolslag dus altijd achterwege.

Ik voelde me trouwens juist bij gym een bejaarde, maar dat komt meer door het soort gym dat ik had :D

Er wordt wel gekletst, maar hier wordt best veel gezwommen eigenlijk. De meesten komen wel voor het beetje beweging.

9. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    ik ben vorige week begonnen bij 13 weken.. ben nu 2 keer geweest en vind het echt heerlijk..Lekker warm water en beetje bewegen en kletsen..

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook vorige week begonnen, ik vond het best pittig maar het was heerlijk om weer wat aan mijn conditie te doen.

11. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik zwem 2x per week en dit doe ik vanaf de 27e week.

Het verschilt erg per zwembad, ik ga bij twee verschillende en bij de één is het best pittig en moeten we lekker doorzwemmen en bij het andere bad is het meer ontspanning en gezellig kletsen.

Beiden zijn heerlijk, ik voel me echt lekker als ik dan weer thuiskom! Ik kan het iedereen aanraden!

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik doe ivm mn bekken schoolslag met mn armen en spartelen met mn benen. Werkt prima. en als ik last van mn rug krijg ga ik ff op mn rug zwemmen.

Deel Deze Pagina