Door de warmte zou ik eigenlijk mijn haar vaker moeten wassen, maar ik heb lang en veel haar, dus zo'n gedoe. Om en dagje te overbruggen, is droogshampoo dan wat? En welk merk is goed?
Ik gebruik Aussie of batiste. Kruidvat eigen merk ook geprobeerd en dat werkt voor geen meter en het stinkt.
Ik ben erg tevreden over Batiste! Ik gebruik de tropical versie..(die ruikt zo lekker) maar ze hebben veel verschillende!
Ik heb er 1 van andrelon (maar gebruik hem om volume te creeren) weet niet of dat met alle merken zo is maar van de andrelon word mijn haar vrij stroef.
Niet die van Andrélon nemen. Die maakt je haar zwaar, statisch en niet (schijn) schoon. Ik heb Nectar of Beauty geprobeerd, die werkte een stuk beter.
Maken ze niet allemaal schijnschoon? Bij geen enkele variant zal het vuil/vet * poef verdwijnen.. Ik gebruik er 1 van aussi, ook voornamelijk voor meer volume.
Hier ook batiste favouriet! Hebben jullie nooit zo'n wit/grijze waas met die Batiste of doe ik iets fout...
Co-lab, zwarte bus. Is de enige die bij mij echt het vette weghaalt én veel volume geeft. Batiste altijd een witte waas helaas.
Er is van batiste ook een versie voor brunettes, deze zou geen witte waas moeten geven. Maar ik heb er idd geen last van omdat ik lichtblond/grijs ben https://www.parfumdreams.nl/Batiste/Haarverzorging/Droogshampoo/Dark-voor-donkerbruin-haar/index_53137.aspx?AffId=GA_NL_PLA_Batiste&wt_mc=adwords_nonbrand-NL.cpc.pla-nl&gclid=EAIaIQobChMI59DOl7714gIV3qntCh2e1Au_EAUYASABEgKvb_D_BwE
@wafelijzer dat heb ik dus ook! Daarom geen van van batiste, ook is het een dag later extra het lijkt wel. Van andrelon heb ik een fijne, gebruik het als volumespul. Geen waas, en de volgende dag ook nog oké.
Nee hoor. Je hebt ook een versie voor bruin haar. Ook handig als je wat grijze uitgroei hebt haha. Maar ik heb er zelf geen last van als ik de witte gewoon goed uitkam en ik heb toch wel vrij donker haar.