Vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb me in het zweet gewerkt op maandag en dinsdag om een album in elkaar te schroeven bij de HEMA.
    ERG leuk om te doen (ga er nog meer maken voor opa's en oma's enz :p)
    En erg snel thuis bezorgt (Woensdag digitaal verzonden, dinsdag klaar en terug gestuurt, dus vandaag al weer in huis!)
    Het Thema van het album is n soort ode aan papa. Papa is namelijk niet de biologische papa van mn 2 zoontjes. Maar NIETS laat je dat merken...naja buiten de achternaam van de kinderen dan, maar daar wordt aan gewerkt.
    En ik wilde het eens heel erg duidelijk maken dat ik daar zo ontzettend blij mee ben. Dus allerlei foto's van papa en kids van het begin van onze relatie tot nu toe. N vakantie stukje er tussen en allerlei activiteiten die ze samen gedaan hebben.
    Het een na laatste blad is er een met foto's van nu door hem gemaakt van de kinderen, mij en de honden.
    En t allerlaatste blad is er eentje met 4 kindjes, n dikke buik en 2 foto's van ons trouwen van 2 weken terug.
    Hoop dat hij t leuk vind (kan niet wachten het te geven!)
    En ik wilde eigenlijk een soort van picknick met vissen op touw zetten voor zondag. Mn man heeft een nieuwe hengel gekocht een een voor de kinderen zodat ze nou allemaal n hengel hebben (t andere kind mag zijn oude gebruiken) en dat doen ze nu graag maar kan niet zo heel vaak ivm tot laat werken op zn nieuwe werk. Dus dat was een erg goed idee vond ik...tot ik de weers voorspelling zag :(
    Dus nou moet ik nog heel snel wat anders verzinnen..... :rolleyes:
    Mn jongste zoontje maakt op school weer iets zoals elk jaar. Mn oudste mag t weer zelf uit zoeken van de school. Dus daar moeten we nog even iets voor verzinnen...
    En verder natuurlijk het gebruikelijke ontbijt wat bij ons niet in bed gegeven wordt omdat we er allebei liever aan tafel van genieten ;)
    Wat gaan jullie doen met vaderdag?
    En wat wordt het kado?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Voor mijn vader een fles drank zoals elk jaar, maar wil nog iets erbij doen omdat hij vanwege de busstaking mij steeds naar school moest brengen/halen. Heb alleen nog geen flauw idee wat, dus idees zijn welkom!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb voor mijn papa 2 anti roos shampo flessen ingepakt, deze heeft hij zelf 2 weken geleden op de tennis gewonnen met lootjes :) mijn zus doet dit ook hahaha :D ... wij kopen nooit echt kado's voor elkaar wij vinden het altijd gezellig om bv lekker met elkaar te eten en samen te zijn :D ...

Kyano's papa krijgt een heerlijk ontbijt op bed :D ..

4. Niet meer actief

ik heb voor papa op een canvasdoek danisha's handen en voeten gezet met verf en online een poster gemaakt met allemaal foto's van hun samen..

voor opa heb ik mijn hand en danisha's hand op zo'n canvasdoek gezet!

5. Female

Female Niet meer actief

Zijn favo geurtje is al een poos op dus die ga ik vanmiddag halen.
    En mss iets knutselen met Kynan

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat vind ik erg mooi symbolies!
    Leuk idee...hopelijk onthoud ik die voor volgend jaar ;)

7. Niet meer actief

dank je ;)

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

een soort medaille (handafdruk van Sam,) met de tekst jij bent mijn voor mijn liefste papa van de hele wereld..
    een mooi lintje eraan, en het kan de hele dag gedragen worden :)

ik doe dit met brooddeeg

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zelf hebben geen papa's meer.
    Maar voor m'n man heb ik een minifoto album laten maken ook via een site, een mok met papa erop.
    Gratis kofferlaber met foto van Steven in de koffer erop, van de site allesgratis.nl
    En heb van gips een afdruk van handje en voetje gemaakt heel mooi geworden, echt 3d.

10. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Voor de papa hebben we een naambordje voor langs de voordeur. En Jason geeft aan zijn papa een zelf gemaakt knutsel werkje. Heeft hij vanmorgen op het kvd gemaakt. Het is ingepakt dus het is voor mij ook nog een verassing... :D

Voor een opa hebben we nieuwe wieldoppen voor de auto
    En voor de andere opa nieuw sloffen.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb voor de papa in spe een ontbijtje op bed besteld ...(kan ik er ook van mee genieten ) en het buurmeisje heeft een vaderdag kado geknutseld voor mijn man zij heeft zelf nl 2 mama's

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    voor opa heb ik een kaartje met een eigen gemaakt gedicht erop..

voor vaders een prentenboek'' raad eens hoeveel ik van je hou''

wij doen er eigenlijk niet aan dus heb ik het heel simpel gehouden

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik heb net een handafdruk van Tijn gemaakt, echt heel leuk om te doen dat kliederen met verf. In ge om die afdruk heen een collage maken van foto's van mijn man met Tijn. Een echte papa en Tijn collage dus.

Deel Deze Pagina