Vragen huisarts

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liekje23, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Hoi allemaal!

Ik heb even jullie hulp nodig.. ik zal kort even me verhaal uitleggen.
    Ik ben 24 jaar en zit in de ivf behandelingen. Een jaar geleden heb ik een punctie gehad van ivf 1 en daar heb ik 1 verste tp van gehad en ik had 6 cryo's. Van deze 6 cryo's heb ik 4 tps gehad en 1 is niet goed ontdooit.
    Laatste tp ben ik zwanger geworden maar een miskraam gehad dus alle voorafgaande tps waren gewoon niet gelukt.
    Nou ziekenhuis zegt gewoon blijven proberen.
    Ik heb er nu nog 1 over die ik volgende cyclus terug wil laten plaatsen.

Nu ga ik as donderdag naar de huisarts en wil ik graag van jullie weten of ik de huisarts hier vragen over kan stellen of dat ie me ergens bij kan helpen.. kan ik vitamine te kort hebben of iets anders wat ze kunnen checken.
    Kortom wat ik allemaal aan me huisarts vragen?

Bedankt alvast dames!!

Gr liekje!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat je bij de huisarts aan het verkeerde adres bent, dan kun je beter aan de gyn vragen of ze nog het een en ander voor je kunnen nakijken.

Je kunt natuurlijk door de huisarts laten nakijken of je bloedwaarden qua vitamines allemaal in orde zijn, je ijzer, je schildklier. Maar ik neem aan dat de gyn dit tijdens de vooronderzoeken ook wel heeft laten doen. Zeker je schildklier kan van grote invloed zijn op je cyclus en het zwanger worden. Je hormoonwaarden kun je beter door de gyn laten nakijken, omdat die op een specifiek moment in je cyclus gecontroleerd moeten worden.

Succes!

3. Moess

Moess Niet meer actief

Eens met Jippie, ik denk dat de huisarts je ook gewoon naar de gyn stuurt. de gynaecoloog weet beter wat er nog gechecked kan worden, al wordt het meeste idd al in de vooronderzoeken gedaan. IVF blijft ook een kwestie van geluk hebben.. Er is helaas geen 100% garantie. Bij ons is het ook pas na 3 pogingen gelukt. Waarom het toen wel ineens lukte..? Geen idee..

Succes en hopelijk is de laatste cryo raak!

4. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Jaa misschien wel idd.. bedankt voor jullie reactie!! Xx

Deel Deze Pagina