Bruine afscheiding/bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fynn, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Ik ben net in 't ziekenhuis geweest, omdat ik last had van bruine afscheiding/bloedverlies...
    Ik ben 33 weken zwanger nu! De kans op vroeggeboorte is er, ivm de Qkoorts...
    Nu kunnen ze geen oorzaak vinden waar dit oud bloedverlies vandaan komt!

Iemand van jullie ervaring mee?
    Kan het een teken zijn van beginnende bevalling!?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heb je Q koorts?

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb met mijn oudste rond 32 weken heftige krampen gehad en daarna oud bloedverlies. heb een weekend in het zh gelegen. en er is niks gevonden. uiteindelijk is hij geboren na 40 weken.

4. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Oké, het hoeft dus niks ernstigs te zijn!

Jaa, Qkoorts...

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Misschien hele rare/stomme vraag.. Maar hoe kom je daar aan:$:(

6. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    van de schaapjes denk ik. in Brabant heerst het nogal bij boerenbedrijven helaas.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ow ja zie nu NB staan:) Wist niet dat je dat zo (snel) kon krijgen...:( woon zelf in een stad dus gelukkig als het goed is geen last van..

Is het ernstig Q koorts? :) Wat een leek ben ik toch hahaha Heb helemaal geen verstand van dat soort dingen...

8. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Het kan wel heel erg zijn als de bacterie actief is! Dat is ie nu op het moment gelukkig niet meer! Maar ben wel extra/dubbel zo moe!

Moet ook elke week op controle, omdat er vroeggeboorte of een groeiachterstand kan optreden door Qkoorts! En moet sowieso in 't ziekenhuis bevallen....

Hoe je 't oploopt kan op verschillende manieren! Ben niet in de buurt geweest bij schaapjes & geitjes! Maar heb wel een slechte weerstand.... Dus 't is gewoon aan komen waaien ;)!

M'n bruin bloedverlies is nu trouwens overgegaan naar gelige afscheiding lijkt wel!?

Deel Deze Pagina