Mondje terug met witte brokjes

Discussion in 'Borstvoeding' started by Lindangel, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Mijn zoontje geeft sinds vandaag na de voeding soms een mondje terug, waterig, met witte brokjes erin, alsof de melk ingedikt is. Er zitten dan soms ook stukjes in zijn mond.

Iemand enig idee wat dat kan zijn? Heb het bij de oudste nooit meegemaakt (en dat was een enorme spuger, maar dan dus gewoon vloeibaar).

Ik moet zeggen dat we sinds deze week ook spruw hebben (allebei) en ik vraag me af of het iets met de medicijnen te maken heeft? Of met het feit dat hij nu erg onrustig drinkt, en bovendien slecht boert.

Morgen komt de lactatiekundige, en ik zal het zeker aan haar vragen, maar ik vroeg me af of het een ander ook bekend voorkomt...

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    heb ik na gevraagd bij het cb: is gewoon onverteerde melk, niets geks. althans, dat zeggen ze ;)

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hier ook wel eens. Niks om je zorgen om te maken, is dan inderdaad niet verteerd....

4. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Yep, hier ook wel gehad en inderdaad niets geks! Het is heel normaal dat mondjes terug worden gegeven en ook die brokjes schijnen niet erg te zijn. Dacht zelf eerst dat het bijna wel uit het maagje of zo moest komen maar dat is dus niet zo!

5. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Helemaal normaal! :)

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties! De lactatiekundige zei dat het idd helemaal normaal is.

Share This Page