hmm ik denk dat ik wel heel erg gebofd heb met me mannetje........bij ons is alles netjes verdeeld hij draait de was ik hang ze op.ik strijk hij ruimt het op. ik kook hij ruimt op en de vaatwasser in en uit. hij stofzuigd altijd ik stof. hij verschoont de cavia kooi en de kattenbak........hij vraagt altijd of ik wat te drinken wil draagt de zware boodschaptassen........hihihi hij is heel lief.......
hihi bij ons andersom ik zuig hij stof hihi geintje nee ff serieus Ik weet dat ik erg bof met mijn man, want ik ben niet bepaald makkelijk. En toch erger ik me ook wel eens aan hem. En waarom ik zou het niet weten want hij doet echt alles voor me. maar dan net niet hoe ik het wou/wil he.. jullie kennen het wel. Eigenlijk is ie te goed voor me en zou een keer terug moeten bijten oeii laat ie het maar niet lezen
Haha tuurlijk baal ik wel eens van hem (vaak genoeg ) maar ik denk dat ie ook regelmatig baalt van mij Is normaal toch? Je kunt het elkaar niet altijd 100% naar de zin maken.
dat laatste ben ik het ook wel mee eens, ze zullen ookwel eens van ons balen. ik had begin deze week een baaldag, kon niet zo aardig zijn. maar dat is nu wel weer over. en over de taken in huis, dat is eigenlijk een beetje standaard, of klassiek verdeeld. ik kook, en was meestal af, en doe de was. maar hij stofzuigd ook wel en schoonmaken is die heel precies in. de auto is dan weer zijn pakkie an, en ben daar ook wel blij om. verder is die al weken aan het verbouwen in huis, en daar hoor ik hem toch ook niet over, dat ik dan maar eens wat moet leren over verbouwen. en als ik dat zo zie, ben ik toch wel blij dat ik het wat lichtere schoonmaak werk mag doen.
Ik ben alleen en heb dus geen man om van te balen Maar eerlijk gezegd zou ik er toch wel graag een hebben hoor. Alleen zijn heeft z'n voordelen maar is niet altijd leuk. Dus: geniet er maar van dat je een mannetje hebt om je aan te ergeren.
haha mijn kereltje kookt elke dag!doet de was in de weekenden en houd de auto schoon! Ik doe de rest in huis allemaal en ben daarom iets minder gaan werken.Hij werkt 38 uur en ik 35 en zo krijgen we toch alles aan kant! heb dus daarover niks te klagen. Alleen af en toe een lief gebaar dat doet ie niet!Ik doe af en toe wat liefs in zijn broodtrommel(jaja ik smeer zijn brood)maar zou niet weten wanneer ik voor het laatst een bloemetje ofzo gehad heb! maar ja zo zijn mannen denk ik dan maar! liefs
Ik eigenlijk bijna nooit. Hij is heel attent en superzorgzaam en lief. Hij kookt als het nodig is, of als ik geen zin heb, helpt in het huishouden enz. We zijn al 7 jaar samen maar ik ben hem nog lang niet beu. Hij wordt ook vast een geweldige papa.
die van mij roept na 4 jaar nog steeds: waar staan de glazen? verder is hij heel erg attent en behulpzaam 8)
als ik dit terug lees ...schaam ik me ook wel hoor ...mijn mannetje is nooit te beroerd om me te helpen ..ruimt ook af na het eten , vouwt ook de was mee en is super voor de kids...smorgens staat er koffie en in de weekenden vaak een ontbijt ...maja na wat woorden gisteren ...was dat antwoord op het dat moment eerste gevoel
Heel herken baar Zaterdags werk ik altijd van 7 tot 17.00 uur ben dan 17.45 uur thuis. Dan loop ik na 5 minuten al de keuken in anders was ik nu uit gehongerd geweest Na zo drukke dag kan ik ook nog eens eten klaar maken pffffffffffffff Elke zaterdag zeg ik er wat van maar helpt niks hoor dus heel herken baar. En dat van masseren ook moet er echt om zeuren anders niks he. Liefs Lover
pffff op dit moment kan ik hem wat doen! wie heeft er een pistool te leen? hebbe hebbe hebbe! ik zeg steeds; had ik maar voor een kip gekozen die kon ik tenminste de nek omdraaien als ik genoeg van hem had! en lekker opeten! nee op dit moment is de zwangerschap reelijk zwaar, ik zit thuis en kan niet wat ik wil! Of hij dat begrijpt? ik weet het niet? als we ruzie hebben moet ik niet zo onozel doen! enz enz.... 1 moment is die super lief! ander moment de grootste zak op aarde {hoezo overdrijven?} pfff mannen!
@Anniek sorry dat ik moet lachen maar die uitdrukking van "had ik maar een kip gekozen" had ik nooit eerder gehoord en hij is wel grappig eigenlijk!
Ik kan ook flink balen van me vent op zijn tijd. Vooral 's nachts meneer ligt heerlijk breeduit in bed en ik op het randje ik ben dan blij dat rond 3.30 de wekker gaat want dan is het bed voor mij. Het diepe gesnurk als hij een biertje op heeft dan ken ik hem soms wel wat. En als ie 's nachts gaat lopen zeiken dat ik op me andere zei moet gaan liggen omdat ik in zijn gezicht lig te blazen. Lekker hoor met je dikke pook draaien je kut doet al zo zeer en je hebt al zo het zuur als je draait die kleine is eindelijk rustig in je buik gaat meneer lopen zeiken. Zo dat was even mijn uitbarsting. Maaaaaaaaaaaaar we hebben precies vandaag 5 jaar verkering en ik heb voor iedere maand dat we samen zijn 1 rode roos gekregen werd net bezorgd door de bloemist. dat vind ik dan wel zo lief. Met een kaartje eraan het allermooiste kado wat je mij hebt gegegven dat is jouw liefde en het allermooiste wat ik nog van je krijgt zit in jou buik. Dan smelt je hart toch wel en dan zo'n teks van een nuchtere vent als hij. De tranen spingen me weer in de ogen.
Ik heb een SUPER man! Het is een echte goedzak! Maar dat kan ook weer in zijn nadeel werken, want zelf daar kun je je soms wel eens aan gaan ergeren...
ooo fleur das idd wel heel lief... zou die van mij noot doen hoor! wij zijn al 6,.5 jaar samen! @ayyildizf... hihi geeft niks mag je best om lachen! onthou hem maar!
Ik bedoel dat ik me dan met me dikke bui me kan omdraaien waardoor al het zuur weer boven komt de kleine in me buik wakker word en weer gaat zitten schoppen en heel me schaamstreek doet zeer en dat voel je dan wel allemaal goed.
hoi aniek er is misschien nig hoop want hij is nog nooit zo geweest maar gewoon een simpelen nuchtere boer maar hoe verder de zwangerschap vordert des te gevoeliger hij word
Ik denk dat iedereen af en toe wel eens baalt van haar vent. Alles went, behalve een vent! Maar wat ik mezelf wel eens afvraag is: hoe zwaar moet ik aan die ergernis tillen? Als hij weer eens chagerijnig is, denk ik wel bij mezelf: ik heb geen zin om de rest van mijn leven tegen die chagerijnige kop te moeten aankijken omdat hij het druk heeft op zijn werk, of omdat hem iets niet aanstaat, etc... Natuurlijk is hij ook vaak lief, maar die buien wegen voor mij toch ook wel zwaar. Maar eerlijk gezegd zit ik op liefdesgebied op dit moment ook wel erg in tweestrijd, dus zijn sikkeneurigheid helpt niet echt.